{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
666 visninger | Oprettet:

pileflis {{forumTopicSubject}}

Er der nogen af jer her inde, der har prøvet pileflis som strøelse i boksen før?
jeg er noget spændt på det.. ude i stalden har vi lige startet boksene op på det i dag...

hvis I har erfaringer med det, hvor meget har I ca brugt til opstart af bund og brugt til vedlige holdelse?

vi fik afvide at sådan 4 bigbags ville holde ca 2 måneder, til 6 heste.. er spændt på om det holder stik, ellers må der hente noget mere.

men har aldrig hørt om det før, så derfor er jeg nysgerrig om andre kender til det


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pileflis
  • #1   17. nov 2018 Vi har brugt det et par år og været meget tilfredse. At vi skiftede skyldtes mest af alt leveringsproblemer og lidt svingende kvalitet. Men det var nemt at holde, hestene stod godt og tørt og det var til at betale.
    Jeg husker ikke det nøjagtige forbrug men cirka 2 big bags om måneden til tre heste (som går ude alle døgnets lyse timer), lidt afhængig af kvaliteten (der som nævnt svingede lidt). Vi har en der er lidt en gris og to der er ret renlige i boksen.

    Vi bruger hamp nu og umiddelbart vi jeg sige det er cirka samme forbrug.


  • #2   17. nov 2018 okay.. tak rart og høre andre om det.. har godt kunne læse mig frem til på fx heste-nettet at flere har prøvet det, men oplevet svingende kvalitet..
    er spændt på hvordan ser hvordan bunden ser ud i morgen..


Kommentér på:
pileflis

Annonce