{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
520 visninger | Oprettet:

H
H
Emner: 3 Svar: 1

Rideskoler i København (2019) {{forumTopicSubject}}

Hej! Jeg kunne godt tænke mig at start på en rideskole i KBH. Men problemet er, jeg kender ikke en god en smiley

Jeg har aldrig redet på en rideskole før (lært at ride på en bondegård) og har desværre nogle angst problemer med at start på nye steder (fx jeg kender ikke nogen, undervisere kan være lidt skrappe osv.) så hvis I kender en god rideskole som er meget venlig (og god til at undervise!), så er I meget velkomment til at sige det til mig! (Det vil betyde MEGET!)

Den ellermest vigtigst ting er, at heste har det godt. (Jeg har læste MANGE anmeldelser om mange rideskoler hvor heste kommer ikke på fold, bliver slået osv.)

Jeg er en pige som er 14 år. Bor omkring i Brønshøj-Husum.

Tak!
- H

Kommentarer på:  Rideskoler i København (2019)
  • #1   7. jan Fandens du bor så langt væk, jeg kender til en lille privat rideskole, som kun har 2-3 børn på holdet, men det er i Hillerød. Rideskolehestene er islændere, men det var mer stedet, som er roligt og har en god tone til at man føler sig tryg uden sladder osv.
    Desværre kender jeg ik til rideskoler i købenshavns området

• #2   7. jan Hov jeg havde da helt glemt at der også ligger en lille hyggelig rideskole i Hedehusene. Ved dog ik hvor langt der er fra dig, men det er et roligt miljø hvor man lære alt om ridning, træning af heste, passe og pleje dem, lære at læse hesten og horsemanship.
    Holdene er igen heller ik store, så der bliver taget mer hånd om én så man har tid til at lære. De har også ridelejr mm. Vedlægger et link, så kan du vurdere om det er noget for dig smiley håber det lykkedes dig at finde det rette sted smiley
    http://www.frederiksens-isheste.dk

• H
    H Tilmeldt:
    jan 2019

Emner: 3 Svar: 1
    #3   8. jan Mange tak! Jeg skal nok kigge mere på den rideskole! Den ser rigtigt fornuftig ud smiley

• #4   10. jan Ledøje Smørum rideskole. Der er en hest til et hvert temperament og niveau. Altid hjælp at hente smiley

Kommentér på:
Rideskoler i København (2019)