{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Københavns området
  • #1   8. jan Der er et HAV af forskellige
    Prisen variere mega meget. Alt efter efterspørgsel af personen.

Men du kan regne med det er pænt meget dyrere end i Jylland eller Sydsjælland. smiley

• #2   9. jan Som nævnt overstående så er der SÅ mange forskellige fagpersoner til rådighed i storkøbenhavn, så jeg tror du skal være mere specifik, Dette gør også at du stortset kan vælge den dyrlæge, smed, massør osv der falder dig i god smag. Både i forhold til pris og hvad de "skal kunne".

Personligt selv har jeg en dyrlæge der holder til lidt længere væk, og betaler det ekstra i kørsel fordi jeg føler det er den rette klinik for min hest og jeg.
    Med smed havde jeg den samme i mange år, men hans priser steg pludselig gevaldigt, og jeg syntes ikke længere, han levede op til mine krav. Så jeg prøvede 2 andre, men ente med fast at bruge en helt 3. Hun er lidt dyre end de andre, til gengæld levere hun en helt anden kundeservice end nogen af de andre smede, og hun er så dygtig i håndtering. Så jeg syntes tit at dygtighed afspejler sig i prisen, men man kan også sagtens finde nogle dygtige dyrlæge/smede til mindre penge smiley

Af hensyn til massør så er vi mange om buddet. Jeg er selv uddannet hestemassør, men køre ikke ud til kunde og bruger kun min uddannelse på min egen og bekendtes heste. Der er mange som mig, men som har en lille kundekreds og som derfor ikke tager så meget for et besøg.

Så alt i alt skal du blot kigge dig omkring og undersøge dine muligheder, så skal du nok finde nogle der lever op til netop dine krav smiley

• #3   11. jan Enig!

Kommentér på:
Københavns området