{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Upassende blog indlæg
  • #1   18. jan 2019 Hmm

  • #2   18. jan 2019 Mens er er jo en hesteside ?

  • #3   18. jan 2019 Jeg troede ikke man måtte skrive snakke om sex når der er mindreårige på siden

  • #4   18. jan 2019 Sikkert ikke, men det er jo flere forum emner herinde der omhandler sex osv.

    Det er da bare upassende at begynde og skrive blog indlæg om sex legetøj.

    Sådan det kan man jo læse om andre steder.


  • #5   18. jan 2019 Jeg overvejede faktisk at lave det her opslag tidligere i dag.
    En ting er reklame, men at have reklame for sexlegetøj på en hesteside med mindreårige, det er simpelthen for meget!


  • #6   18. jan 2019 Helt enig Ballonfisk

  • #7   18. jan 2019 Jeg synes faktisk det er lidt upassende og en annonce for sexlegetøj hører bare ikke hjemme på en hesteside. Fair at de vil have reklamer på siden (selvom det irriterer mig) men reklamer for gambling, lån af penge og sexlegetøj hører simpelthen ikke hjemme herinde.
    Jeg er ved at være godt træt af det.


  • #8   18. jan 2019 For mig er det bare komisk. Tænk at det er hvad siden er blevet til. Man bliver mere og mere i tvivl, om man overhovedet er på et hestesite længere?

    Men jeg vil langt hellere se reklame for sådan noget, end for gambling og E-cigaretter, som de også har reklameret med.
    Og E-cigaret reklamen var endda tydeligt henvendt til børn (på den måde de vinklede teksten på, skrivemåden og billederne af børn sammen med deres heste. Forhåbenligt var det ubevidst, men det gør det ikke mindre forkert).

    Så jeg tænker, at når man er fuldstændig ligeglad og ikke har nogen dårlig samvittighed ved at promovere gambling og e-cigarretter til børn, så har man nok heller ikke dårlig samvittighed med at promovere sexlegetøj. Det to første ting forarger mig mest. Gambling ødelægger folks liv. E-cigaretter skal ikke i nærheden af et barns mund, da det er sundhedsskadeligt.
    Sexlegetøj er trods alt rimelig harmløst.


  • #9   18. jan 2019 Jeg synes siden dør mere og mere ud. De useriøse blog indlæg fra fake line er endnu en af grundene til at jeg faktisk ikke orker tjekke blogindlægene ud....

  • #10   18. jan 2019 Derfor tjekker jeg ikke bloggen ud mere. Det er sgu for useriøst, med skjult reklame eller upassende elementer alle vegne...

  • #11   18. jan 2019 Forbyggelse af insektangreb : sexlegetøj smiley smiley
    Det skal jeg huske til sommer når hesten er irritereret af fluerne i hovedet, så lige ha legetøjet med og tildele hende dummeslag for insekterne smiley smiley smiley

    Ej pjat..
    Synes de igen træder langt over grænsen for hvad der er i orden herinde når det ik er en ren voksenside. Ved ik om man kan melde dem til Forbrugerombudsmanden eller andet?


  • Cobblepot
    Cobblepot Tilmeldt:
    dec 2017

    Følger: 1 Svar: 6
  • #15   18. jan 2019 jeg har ærligt kun hestegalleri indtil jeg får fundet en måde at gemme mine videoer på bår det er gemt er HG slettet

  • #16   18. jan 2019 En fake profil, hvis man kigger på hest og rytter billeder kan man se det er stjålet.

  • #17   18. jan 2019 My det er et firma der står beg profilen det er et salgs trick

    og man må ikke lave skjult markedsføring til unge mennesker

    (derfor danske Youtubere skal sige/skrive TYDELIGT når de får produkter og bliver betalt for at snakke om dem samt når de reklamere)


  • #18   18. jan 2019 Har sagt det før, siger det igen.

    HG er på vej ned, det her er slutspurten.
    Alle andre sider fra bazoom er allerede done. Den tyske hestegalleri er f.eks kun en spamside, ingen er online mere.


    Før i tiden var der så sindsyge skarpe regler, at man blev frosset eller slettet ved det mindste pip. Du kan i dag poste og skrive præcis hvad du vil, uden der sker noget.

    HA'erne er en by i rusland.


  • #19   19. jan 2019 Ja jeg blev oz ret chokeret da jeg så mit emne om forebyggelse af insektangreb, side om side med et bloginlæg om sexlegetøj. Jeg er godt og grundigt forarget. Nu er jeg, igen, blevet overbevist om at HG ikke er stedet jeg skal bruge. Det er længe siden jeg har været aktiv herinde og syntes det er under al kritik, at et site, hvor også børn, er online, skal stopfodres med voksenting som sex, spil og Ecigaretter. Hvis de har interressen, opsøger de det selv. De skal bestemt ikke vises vejen. smiley smiley smiley

  • #20   19. jan 2019 Der er flere herinde som har anmeldt bloggen til Forbrugerombudsmanden. Og så er det nok en god ide slet ikke at åbne de blogindlæg som man ved er (dårlig) reklame. Måske det ku hjælpe hvis ingen læser dem. Men ja HG er blevet en rigtig reklamespam side smiley smiley smiley

  • #22   19. jan 2019 Jeg har tidligere anmeldt et "blog-indlæg" til forbrugeromdudsmanden. Jeg er med på, at det firma, der har opkøbt HG udelukkende har til hensigt at tjene penge og er bedøvende ligeglade med indholdet. Det er da irriterende, at det ikke er hestefolk, der står bag - det giver naturligvis en bedre brugeroplevelse, når producenterne har reel indsigt og interesse i sin målgruppe. Men det er, hvad det er.

    Det jeg egentligt synes er problematisk, er det faktum, at de er fuldstændig blottet for moral. Jeg har virkelig svært ved at acceptere, at der skal reklameres så helt grænseløst usmageligt på en side, der henvender sig så meget til børn og unge. Det er kørt helt af sporet.


  • #23   19. jan 2019 Det der er mit "problem" her er at man ikke kan blokke blogindlægget - og at små- yngre piger her på siden kan læse det - det som faktisk ikke er beregnet på børn og unger før en vis alder

  • #24   19. jan 2019 Jeg kan kun opfordre til at vi sender den nye information ind også.
    Vi var en del, der anmeldte dem til Forbrugerombudsmanden sidste år - og jeg ved, at der kører en sag. Det fik jeg nemlig at vide, at der gjorde samlet mod Bazoom, da der har været anmeldelser fra andre sider også.

    Så det har rykket. Det er bare en meeeeget langsommelig proces.


  • #25   19. jan 2019 Jeg har anmeldt profilen til HG og sat link til denne tråd samt pointeret at bloginglægget og profilen overtræder hestegalleri's egne regler og linket til deres regelsæt. Jeg tænker ikke de tager sig af de, men håber da at de bruger et øjeblik på at se hvad deres brugere mener omkring det.

  • #26   19. jan 2019 Louise: brugeren har eksisteret i lang tid og opretter blogge om alt muligt forskelligt. Alt sammen sponsoreret. Og det meste er gambling hvilket også er HG's samarbejdspartnere. Chancen for at den bruger er oprettet og drevet af HG selv er rigtig stor. Den er en del af deres indkomst.

  • #27   20. jan 2019 Jeg synes egentlig også bare det firma der står bag HG nu, er direkte stupide.

    De er da virkelig ikke særlig kloge forretnings folk, når deres mål er at tjene penge, men måden de gør det på er ved at køre siden i synk.

    Når der ikke er nogen aktive medlemmer på siden mere, har de ingen de kan fremvise reklamer til. Hvem tjener så noget? Ikke dem....


Kommentér på:
Upassende blog indlæg

Annonce