{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
391 visninger | Oprettet:

Dslr kamera {{forumTopicSubject}}

Vores datter elsker at fotografere og filme heste med mobilen.
Nu skal hun konfirmeres og hun ønsker dig et kamera.

Men hold da op hvor er det mange at vælge i mellem.
Så kunne være dejligt med hjælp til valg af dslr kamera
Tænker det nok bliver Canon eller Nikon
Ønsker
Dslr
Foto og video
Wifi
Let billedbehandling
Nem at betjene
Ikke alt for stor

Laila


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dslr kamera
  • #1   21. jan 2019 Har du Facebook er der en masse forskellige grupper omkring fotografering. Der burde du kunne få en masse hjælp

  • #2   21. jan 2019 Jeg er rigtig glad for mit Nikon D5300, det opfylder alle jeres behov smiley

  • #3   21. jan 2019 Ja d5300 eller d3500 har vi kigget lidt på. D3500 er lettere og holder batteri bedre. D3500 har bedre skærm

  • #4   21. jan 2019 Canon 70D har også de ting du nævner, men er måske mindre begynder og mere semi professionelt

  • #5   21. jan 2019 Billedbehandlings programmer tror jeg ikke er noget som længere fåes med kameraerne(og kan være en dyr fornøjelse i tilkøb). Har selv lige købt et Canon 77D, dog som et forsætter fra et ældre kamera i en lavere klasse. Canon 200D skulle vidst have de samme features som 77D, bare bygget i andet materiale og derfor billigere og minus den ekstra skærm på toppen af kameraet.

    I forhold til Canon er det værd at bemærke at billedstabilisering sidder i objektiverne, og derfor er der kun billedstabilisering hvis man bruger Canon producerede objektiver.


  • #6   21. jan 2019 Hvis jeg var jer ville jeg også se om der er motor i kamerahuste, hvis man ønsker sig flere objektiver til det kan det blive en dyr fornøjelse hvis det skal side i objektivet for at få auto fokus og ikke skulle lære at bruge det manualt. Ud over dette problem med mit er jeg rigtig glad for nikon d3200

  • #7   21. jan 2019 D3XXX serien er det nemmeste at betjene, men D5XXX serien har flere forskellige indstillinger, når man bliver dus med kameraet.

    Billedbehandling ville jeg ikke gøre på kameraet, men derimod på en computer, det bliver bare sjældent(for ikke at sige aldrig) godt på et kamera smiley

    Jeg har selv et D3300 og valgt at bruge flere penge på objektiverne, selvom jeg da i ny og næ gerne ville op i noget mere avanceret, så kommer man altså langt med et middelmådigt hus og gode objektiver smiley


Kommentér på:
Dslr kamera

Annonce