{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Videreuddannelse af hestemassør
  • #1   30. jan 2019 Jeg ved at hos center for dyreterapi kan du læse videre til fysiurgisk hesteterapeut (i hvert fald hvis du har hestemassør hos dem, ved ikke om den også gælder for folk udefra)

    Ellers kan du jo mange steder tage videregående kurser i f.eks. kranio sakral terapi, træning og lignende for at dygtiggøre dig og være i stand til at afhjælpe flere problemstillinger smiley

    Der er vidst ikke deciderede videreuddannelser, så tror mere det er et spørgsmål om hvad hestemassøren synes er spændende og dermed har lyst til at lære mere om.


  • #2   30. jan 2019 Uddannelsen til hestemassør er ikke en formel uddannelse. Derfor er der ikke optagelseskrav som på de formelle uddannelser - og den er heller ikke adgangsgivende til andre formelle uddannelser. Jeg ville nok umiddelbart karakterisere det mere som et kursus end som en uddannelse.
    Har du fået godkendt, at du må skrive om den type uddannelse? smiley


  • #3   30. jan 2019 Tusind tak for hjælpen Rynkedullen smiley
    Mette M ja jeg har fået det godkendt ellers havde jeg heller ikke skrevet om det


  • #4   30. jan 2019 Det er skam helt iorden, jeg spurgte nu bare, fordi det ville være surt for dig, hvis det gav problemer efter du havde skrevet opgaven.

Kommentér på:
Videreuddannelse af hestemassør

Annonce