{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BackOnTrack ridehjelm
  • #1   1. feb 2019 Jeg har ikke erfaring, men så i en større sikkerhedsundersøgelse af mange forskellige hjelme at back on track hjelme var dem der beskyttede bedst og mest sikre smiley

  • #2   1. feb 2019 Det har jeg ikke lige set, men det giver da kun endnu en grund til at købe den. Tak! smiley

  • #3   1. feb 2019 Hvis ikke den var lidt dyr til bare at skifte ud, tror jeg også jeg ville købe sådan en, men med en hest der har smidt mig af nu to gange, hvor ridehjelmen skulle skiftes, vil det blive lidt for dyrt smiley

  • #4   1. feb 2019 Ja, det kan du have ret i smiley

  • #5   1. feb 2019 Jeg har en og jeg er SÅ glad for den

  • #6   2. feb 2019 Jeg ville gerne have en, men pasformen passede slet ikke til mit hoved. smiley

  • #7   2. feb 2019 Sanne Kusk:

    Øv! Har ikke prøvet en endnu smiley


  • #8   2. feb 2019 Jeg købte en backontrack ridehjelm for nogle år siden, og jeg er rigtig glad for den! SUPER sikker hjelm med mange str. og muligheder for tilpasning af form.

    Mht. kommentaren fra Marie R, og dét at det vil blive dyrt, hvis man skulle skifte hjelm hver gang man faldt af: Jeg er faldet af én gang, mens jeg har haft en BOT hjelm, og den har en funktion, at hvis hjelmen oplever et hårdt stød, så udløses en knap på toppen af hjelmen. Egentlig kan skallen i hjelmen, som skal beskytte vores hoved ved faldet, flække ved blot ét hårdt fald, og knap-funktionen i backontrack hjelmen viser, når hjelmen potentielt er gået i stykker og bør tjekkes - så kan man trykke knappen ned igen, om man ønsker at få det tjekket eller ej.
    Vi ryttere er gode til at gå op i at have hjelm på, men måske knap så gode til at købe en rigtig god og sikker hjelm (efter de nye sikkerhedsgodkendelser, hvor hjelmene er testet til at klare hårdere stød end frit fald for 1 meter, som det var før), men måske ikke så gode til at få tjekket vores hjelme efter et fald, hvor de måske ikke fungere optimalt mere (så man lige så godt kunne ride uden hjelm), og det synes jeg BOT er gode til at hjælpe med med deres hjelme!


  • #9   2. feb 2019 Jeg elsker min fra back om track! Den sidder godt, klart den bedste hjelm jeg har haft!

  • #10   3. feb 2019 Jeg har tidligere brugt BOT hjelme, og været glad for dem. Men er gået over til Kepitalia, da jeg synes de er bedre både iforhold til sikkerhed og pasform.

  • #11   3. feb 2019 AKKG:

    Har godt set dem, men de er desværre lidt over mit budget smiley


  • #12   3. feb 2019 Jeg har haft deres EQ2 hjelm som jeg var super glad for. Jeg ville bare hellere have en hjelm uden stof på da jeg kun rider udendørs. Jeg håber at kunne få solgt min BOT hjelm, men da den jo ikke har den nyeste godkendelse, ved jeg ikke om det er muligt, ellers må jeg have den som reserve ??
    Men selv den ældre model skulle være ret så sikker. Specielt det faktum at den der knap vil udløses så man ved når den skal skiftet ??


  • #13   3. feb 2019 Jeg har en, modellen husker jeg ikke lige, men det er den der lige var udkomme omkring Hest og Rytter messen i Herning (jeg var nemlig så heldig at vinde en der smiley ) - den er sååå god! Jeg har Scharf, som jeg bestemt også er fan af, men synes virkelig Back on Track hjelmen er super god, den er let, der er god ventilation, og så sidder den godt smiley Og at det så er den sikreste hjelm på markedet gør den jo kun endnu bedre smiley

Kommentér på:
BackOnTrack ridehjelm

Annonce