{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Romantisme vs romantikken
  • Adam O
    Adam O Tilmeldt:
    mar 2019

    Følger: 14 Svar: 1
    #1   20. mar 2019 Hej Steen, min ven

    Den ægte kunst er forskønnende og idyliserende. Der kan findes megen lykke i litteraturen, den kan sågar hjælpe os igennem svære tider i vores eget og nationens liv. I denne sammenhæng kan man sige, at "Hvad udad tabes, skal indad vindes."

    Jeg håber at mit klarsyn efterlader stof til eftertanke smiley


  • #2   20. mar 2019 Adam, tak for dine synspunkter. Dog må jeg erklære mig dybt uenig. Dette bliver i længden - undskyld mit sprog, kedeligt. Det spændende er jo splittelse og det forbudte.

    Am I right??????


  • S. Kirkegaard
    S. Kirkegaard Tilmeldt:
    mar 2019

    Følger: 2 Svar: 1
    #3   20. mar 2019 Pas på at dit klarsyn, det er snare et snæversyn. Adam fra haven, spidsborgerens gude lys lyser fra dig.

    Snare skulle du handle med al din magt for at opnå. Det er sandt at gud giver os mange svar "Hvad udad tabes, skal indad vindes." men hårt arbejde er vejen frem.

    Poetisk realisme kunne være et godt bud på denne vej

    Jeres Kirke-gaard


  • Birthe M
    Birthe M Tilmeldt:
    mar 2019

    Følger: 13 Svar: 1
    #4   20. mar 2019 Ej undskyld, men nu bliver jeg altså nødt til at blande mig. Adam har ret, lad os hylde det hyggelige og skønne. Steen, det interessante behøver ikke at være forbudt. Har du prøvet at sidde en aften derhjemme med pejsen tændt og med strikketøj i skødet? Dette er altså mindst lige så interessant som "det forbudte".
    Mvh Birthe Meier.


  • #5   20. mar 2019 Mange tak for jeres inputs, det gav mig noget at tænke over. Skal vi ikke blive enige om at være uenige?

  • #6   20. mar 2019 Seriøst for morsomt

  • #7   20. mar 2019 Godt lavet smiley

  • #8   21. mar 2019 Hahah hvor sjovt! smiley

Kommentér på:
Romantisme vs romantikken

Annonce