{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.165 visninger | Oprettet:

Hovknusning, hvor lang tid? {{forumTopicSubject}}

Hej, min pony har dsv fået en hovknusning, han har fået udleveret noget pencilen af dyrelæge, og skal til tjek om 10 dage igen. Han virker ikke længere generet af knusningen, men blot meget træt af at stå inde. Han er ikke halt mere, og virker til at have det fint igen. Dog var det i Torsdags dyrelægen konstateret knusningen. Nu er jeg blevet nysgerrig på, hvornår han kan være klar igen, og hvor lang tid det tager, at komme over en hovknusning. Så del endelig jeres erfaringer og oplevelser med hovknusninger. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hovknusning, hvor lang tid?
  • #1   7. apr 2019 Jeg ved ikke om det er det samme !
    Men min pony havde for 2 måneder siden en såleknusning pga et stort slag under hoven fra en sten.
    Han havde også blodansamling i hoven, og fik en hovbyld af det ..

    Hovbylden blev skåret ud, og hoven skulle bades og bades, og efter en uge, kom smeden og han fik en sål på da sålen forsat gjorder nas ..
    Så snart han fik sålen på gjorder den ikke ondt mere, og han kunne komme på fold ..
    Han havde sålen på i 3 uger, og da han så havde smed så den fin ud og han fik sålen af ..
    Han kan stadig ømme sig under den sål hvis han træder på en sten eller noget som rammer sålen i det område hvor den var knust, men har ellers ingen problemer ..


Kommentér på:
Hovknusning, hvor lang tid?

Annonce