{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forårstræt!
  • #1   14. apr 2019 Jeg kan sagtens tilslutte mig gruppen for forårstræthed smiley har dog overvejet at tag multivitamin kur igen og få fyldt reserverne op igen smiley det med at hestene kan være trætte i foråret eller efteråret, kan skyldes fældningen. Derfor giver jeg min b vitamin eller ølgær i de perioder.
    Men alt i alt så er det sku da dejligt foråret er her, fuglene synger, blomster og træer springer ud smiley


  • #2   14. apr 2019 Jeg er frisk.

    Hesten er frisk.
    Sadler jeg ham op står han heeelt tæt op af den forhøjning, jeg plejer at stå på for at komme op...

    Hunden er også frisk. Mest på gåture, leg, træning og at æde den sæk gnaveben, der venter i køleskabet uden kragen hugger det.


  • #3   14. apr 2019 Jeg er også frisk, og Rocky er frisk, Tindur er lidt mere doven, men det er hans væremåde.. Man skal helst ikke lave mere end højst nødvendigt.. smiley smiley

    Elsker at foråret er her smiley

    Mvh TT


  • #4   14. apr 2019 Jeg er træt, men hesten er knap så træt. Han er altid totalt fjollet om foråret.

  • #6   15. apr 2019 Jeg synes solen hjælper såååå meget på humøret, både hos hesten og mig smiley
    Min hest er dejlig frisk for tiden og hun sætter igang så snart jeg hopper op (fy-fy) og skynder sig i retningen af hendes yndlingsskov (vi har to lige ved).


  • #7   16. apr 2019 Jeg tror min unghest (fylder 3 år i august) er blevet lidt forårskuldret, og er i en periode hvor han virkelig prøver grænser af på folden, så han har fået en del tæsk. Han er super irriterende og fuld af energi. Jeg har lidt ondt af Shaki (hans foldkammerat), men han virker til at klare det rigtig godt! Sætter Choice på plads, men har stadig tid og overskud til at lege og hygge sig.
    Shaki er som han plejer. Sød og rolig når man trækker, strigler og rider, men han er ikke træt, selvom han har travlt med at sætte Choice på plads. Kæmpe skulderklap til ham!


  • Pernille M
    Pernille M Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 13 Emner: 2 Svar: 2
    #9   20. apr 2019 Min pony er faktisk friskere end nogle andre tider på året. Det kan især mærkes på springbanen smiley

Kommentér på:
Forårstræt!

Annonce