{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.151 visninger | Oprettet:

Så er læskuret på sommerfolden færdig - og taget i brug {{forumTopicSubject}}

Som skrevet i et tidligere indlæg, har manden og jeg i dette forår prioriteret at få lavet læskur til hestene ude på min sommerfold smiley

Jeg har det bedst med at vide, at de kan gå i læ for regn, i skygge for solen, og kan holde sig i skygge for insekter - og det gør så også at jeg i år regner med at de kan gå på døgnfold hele sommeren smiley

Skuret er blevet 10 meter langt og 2,5 meter bredt - med tagudhæng er det dog 3 meter bredt.
Det er delt i to sektioner - et stort til Caspian og Freiherr, og et mindre til Pinot.
Pinot er altid overvægtig/easykeeper så han har en vandrefold/vandrespor i kanten rundt af sommerfolden og går alene på det, mens Caspian og Freiherr går på midterfolden, hvor der er rigeligt med græs.
Omkring Pinot’s skur er der lavet en lille fold, således at han kan lukkes ind, hvis jeg skal bruges hans vandrespor til at ride på. Desuden kan denne lille fold med skur også bruges til sygefold, hvis jeg skulle få behov for det smiley

I går blev hestene så første gang lukket ud således at de kunne komme til skurene - og stor var især min mands glæde da de straks alle tog skurene i brug smiley

Jeg sætter lige lidt billeder ind af processen undervejs, samt det endelig resultat.

God påskesøndag til alle

Mvh Charlotte


Kommentarer på:  Så er læskuret på sommerfolden færdig - og taget i brug
Kommentér på:
Så er læskuret på sommerfolden færdig - og taget i brug

Annonce