{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lammeskind på bagbensstropper
  • #2   22. apr 2019 Det gør den heller ikke lige nu.

    Men da det har været køligt i dag og der kommer regn igen og køligere de kommende dage ligner det at det kunne blive dækken vejr igen.


  • #3   22. apr 2019 Ts - ja det tænker jeg da godt kunne være en løsning - de der rør med lam kan vel fint gå rundt om smiley
    Off topic -Min har gået med regn idag da han lige har haft en periode med hoste og jeg synes vinden var voldsom og temmelig kølig alligevel - varmen fejlede såmænd ikke noget men vinden var jeg nervøs for når de kun lige er begyndt at få lov at stå lidt uden tøj


  • #5   22. apr 2019 jeg ville pille dem af og sætte halesnor på i stedet - ligesom flere RBH dækkener har, det plejer fint at kunne blive liggende sådan smiley

  • #6   23. apr 2019 Det, som er meget afgørende for, om der er gnav er om overfladen er rent, glat, tør, glider - eller ru af snavs. Fugt accelerer gnav

    Er stropperne mellem bagben rene, så lad det være ved det.
    Lam og falsk lam er fluffy, fylder, glider ikke og evigheder om at tørre, hvis tis rammer.
    Nylon kan være helt glat, når det er rent og glider nemt over huden =bør ikke gnave ret meget.

    Jeg havde for guds skyld ikke puttet lam på.


  • #7   23. apr 2019 Jeg havde pillet dem af og sat en halesnor på i stedet smiley

  • #8   23. apr 2019 Pil begge af og brug den ene som halestrop..
    hvordan sætter du dine bagbensstropper på? Det kan også have meget at sige.


Kommentér på:
Lammeskind på bagbensstropper

Annonce