{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Plage fra 2018
  • #2   15. maj 2019 Spændende race - og smuk plag smiley

    Jeg har ikke selv en 1 års plag - fordi min lige er fyldt 2 år smiley

    Skal du have hende med til dyreskuer og kåringer ? Racen er jo ikke så kendt, så det ville være dejligt at se dem flere af gangen fx til skue.

    Mvh Charlotte


  • #4   15. maj 2019 Jeg har Nasebas Alemona der er fra 2018.
    Fyldt 1 år her den 13.04.19.

    Mine planer i fremtiden er helt klart stævnehest, dyrskue, eksteriørbedømmelser osv.


    profilbillede
  • #5   15. maj 2019 Jeg har en DV fra april 2018.
    Vi går ture, strigler, øver vask og trailer.
    Forventer han bliver min kommende spring/military hest.
    Sikke fin din er. Tillykke med hende!


    profilbillede
  • #6   16. maj 2019 Hvor er de fine!

    Og tak for interessen ved min skønne pige smiley

    Der er ingen avlere herhjemme, hun er købt og importeret fra Norge. Det er ganske rigtigt en udrydningstruet race, der ikke er så mange af, og slet ikke i Danmark. Der er vidst 3 registrerede døl på nuværende tidspunkt, og et føl på vej fra Norge (så det vil blive et beskedent skue). Jeg har heller ikke den store interesse i udstillinger/skuer, men skal aldrig sige aldrig. Først og fremmest har jeg fået hende fordi jeg er forelsket i racen, og hun skal bruges til akademisk dressur, skovture, og evt. tilkøres hvis jeg har mod på at lære det. Et føl i fremtiden skal heller ikke udelukkes, og der vil jeg helt sikkert vise hende frem først smiley

    Ved flere billeder, så kig i hendes nyoprettede galleri. Det er under "afventende heste" på forsiden, da hun ikke er kommet ind endnu.


Kommentér på:
Plage fra 2018

Annonce