{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
479 visninger | Oprettet:

stor kløe {{forumTopicSubject}}

Min ene hest har de seneste dage kløet sig meget når han er inde om aftenen og natten og er lidt rastløs. Det er særligt et eller andet bagpå. Jeg kradser og kradser, men kan ikke rigtigt finde ud af hvor det præcist er.
Fældningen er for længst overstået. Pelsen er kort og blank og fin og ingen hævelser eller knopper. Prøvede at støvsuge ham i fag. Der var intet andet end fint støv i filteret. Intet levende at se.
Nogen der har oplevet noget lignende?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stor kløe
  • #1   19. maj 2019 Jeg tænker mitter smiley
    Evt har den noget sommer eksem ..


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #2   19. maj 2019 få en dyrlæge til at tjekke hesten,

  • #3   19. maj 2019 Min har lige haft lus, de sidder primært i man og hale, de kan være utroligt svære at se, jeg så dem kun pga deres æg, som sad i manen i en bane fra 5-20 cm bag ørerne og i pandelokken.

    Så tænker at selvom du “støvsuger” hesten, så kan man nærmest ikke komme ind i manen og få lusene ud smiley

    Håber du finder grunden til at din hest klør, det er så synd for dem, når man ikke kan finde årsagen og de bare klør...


  • #5   19. maj 2019 Jeg ville dog stadig anbefale at få en dyrlæge ud, for er det en allergisk reaktion fra planter eller insekter så ville jeg ikke påføre nogen dråber eller smøre noget som helst, før dyrlægen forklare hvad der er galt. For det kan udvikle sig til det meget værre. Det lyder ret voldsomt med din hest

  • #7   20. maj 2019 nu har jeg vasket bagparten i mediscrub, hvor han klør mest. måske kan det dræbe hvad der måtte være.
    jeg ved ikke om græsset lige nu kan give kløe. men så ville det vel klø over det hele. ser ud til at begrænse sig til man, hoved og bagben.

    tectonic har jeg læst er blevet forbudt.


Kommentér på:
stor kløe

Annonce