{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
550 visninger | Oprettet:

Vabler {{forumTopicSubject}}

Hej,

Ny har jeg gået og bøvlet med slidsår/vabler I rigtig lang tid, og er ærligt talt træt af det. Jeg har gået i de samme fantastiske ariat støver i omkring 5 år, men jeg måtte ærkende at sålerne simpelthen var blevet for dårlige. Derfor var jeg så heldig at få et nyt par(stadig ariat) i fødselsdagsgave. Dem startede jeg så med at bytte, da de var for store, og prøvede mig til en 37 i butikken. Mine gamle støvler var også en str 37, og de nye passede helt perfekt.

Nu har jeg så gået i dem siden midt marts, og efter sokkerne så småt er blevet tyndere er jeg begyndt at bøvle rigtig meget med vabler. Jeg ville mene at de skulle være gået til efter 3 måneder (går i dem hver dag) men det virke ikke til at være sagen.

Gør jeg noget galt? Skal jeg bare blive med at "gå dem til" og håbe på det bedste, eller er der andre som har haft samme problem?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vabler
  • #1   30. maj 2019 Vabler opstår som følge af friktion, når din strømpe, fod og støvlehæl gnider sammen.

    Alternativt kan du prøve at lægge en lille gelepad ind langs indersiden af hæl kappen. Eller også skal du overveje sports strømper, der har fortykkelse ved hælen.

    Gnaver de bestemte steder? For så er det et tydeligt tegn på, at selve skoen ikke passer din fodform smiley
    fx har jeg selv udviklet "overben" på mine hæle, fordi jeg for mange gange har brugt forkerte sko. Man skal passe på sine fødder og tage fodtøj seriøst. Jeg har lært det på den hårde måde.


  • #2   30. maj 2019 Jeg har desværre samme problem. Havde et par Ariat tidligere som også var helt fantastiske, men de blev slidte så jeg købte et par nye Ariat støvler.

    Har nu haft dem i halvandet år og det er desværre ikke bliver bedre. Har vabler på begge mine hæle.
    Arbejder i en stald, så det er rigtig træls at gå med vabler hver dag.

    Jeg har generelt problemer med at finde fodtøj der ikke gør ondt, så jeg står også lidt på bar bund med hvad jeg skal gøre smiley

    Desvære nok ikke til så meget hjælp for dig smiley


  • #3   30. maj 2019 Jeg plejer at sætte plaster på der hvor vablerne kommer, så er de steder beskyttet, det plejer at være nok at gøre det i et par dage, eller til vablerne er helet.
    Det kan da lyde til at de har ændret på støvlen, når I begge oplever dette.
    Håber det kan hjælpe jer!


Kommentér på:
Vabler

Annonce