{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
501 visninger | Oprettet:

Én hest med 2 ryttere - hvem må starte hvad? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg har lige et spørgsmål, som jeg ikke rigtig syntes jeg har fundet svaret på andre steder, så nu prøver jeg HG's alt-vidende orakler ??

Hvis man nu har en hest som rides af to ryttere. Den ene rytter er dressurrytter og starter heste til stævner ofte og er udklasset til og med LA1 + LA2.
Den anden rytter rider ture, distance (også til stævner) og horsemanship.

Og så til det endelige spørgsmål:

"Turrytteren" er begyndt at ride lidt dressur på hesten og har luftet at hun måske godt kunne tænke sig at starte et par stævner.
Men hvis hun nu vil starte på hesten, er hun så også udklasset til og med LA1 + LA2 (altså følger det hesten) eller må hun godt starte fx LC?

Håber i kan hjælpe mig ??

PS: Nej, regelmentet er ikke læst!




Kommentarer på:  Én hest med 2 ryttere - hvem må starte hvad?
Kommentér på:
Én hest med 2 ryttere - hvem må starte hvad?