{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sart hud/hår i hovede
  • #1   30. jun 2019 Halsrem smiley

  • #2   30. jun 2019 Har du prøvet en grime med plys på nakke og næserem? Min araber bliver også helt hårløs i hovedet af alm grime, men plys tager det og jeg nægter at tage grime af på fold - her SKAL den være på smiley

  • #3   30. jun 2019 Sandra: det var også mit bedste bud, men kunne godt være der lige fandtes noget mirakel-creme eller noget

  • #4   30. jun 2019 Evt prøv at smør kovaline på.. det er super godt. Da min hest havde store sår over det hele voksede der hår næste dag efter det blev smurt. Om det kan hjælpe her ved jeg ikke. Men mirakel nej, nogen heste er bare mere sarte i hovedet og pels end andre.

  • #5   30. jun 2019 Nylon skærer hår over.
    Jeg er menneskelæge - og kan ofte gætte mig til, hvem der går i blå kanvas, fordi folk er hårløse karakteristiske steder på benene.
    Der er nemlig højt indhold af nylon i håndværker bukser, og det slider hår af folks ben.

    Jeg bryder mig personligt ikke om plus, da det suger mudder til sig. Jeg har en mudderkonge, som elsker at rulle sig...
    Men hvis der er skumgummi foring er det nok til at beskytte imod at nylon slider hårene af.
    Læder har jeg ikke prøvet - men det giver også ingen berøring af nylon mod pels - og bør også reducere hårløshed


  • #6   1. jul 2019 En letvægtsgrime, fx Bucas, det har virket her.
    Især min gamle dame, hun havde problemer hele året.


  • #7   1. jul 2019 Skift mellem flere typer grimer.

    En ny model grime på hver dag, det er også en muglighed.

    Hvis du vælger at sætte lam på, så køb 2 sæt, så du hele tiden har et rent sæt at give den på. Jord/grus i lammeskind slider.


  • #9   1. jul 2019 Jeg har lige fået ny hest. De har ikke grime på på fold, men fluemaske. Efter få dage med maske, var en stor den af hans ene side af hovedet ret hårløs. Jeg smørrer med aloe vera gel og købte ny maske. Han har haft den nye i få dage, og det ser bedre ud. Men om den er aloe vera eller den nye maske eller en kombi, det er jo svært at sige smiley

  • #10   2. jul 2019 Min egen går uden grime, men vi sælger en del grimer med "lam" til hesteejere med samme problem. smiley
    Som der bliver skrevet er det en god idé at have mere end een grime, når den bliver våd og mudret.

    Mange Hilsner
    Frederikke


Kommentér på:
Sart hud/hår i hovede

Annonce