{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hesteejendom
  • #1   19. jul 2019 Hvor er skoven?
    smiley ej pjat, den er Lækker, dog for stort til min behov. Jeg er mere til mindre, men hyggeligere gård med masser af træer og buske med stor skov i baghaven. Dog er ridebane og et åbent ridehus stadig kærkommen smiley


  • #2   19. jul 2019 Aaaaalt for stort - og med for lidt jord til de 25 heste, som der er bokse til. Hvis jeg havde 25 heste, så røg de i løsdrift lige med det vuns. Men der skal da nok være nogen, der synes, at den her ejendom sidder lige i skabet smiley

    Jeg er på samme hold som Miss Soffy - natur i højsædet! Og så ville der være rent ekko i huset med 300 m2, når man bare er to personer, som i min lille familie smiley Og tænk på al den rengøring, puha smiley


  • #3   19. jul 2019 Lækker sag, smiley men forbavsende lidt jord til prisen.

  • #4   19. jul 2019 Den er vist mest attraktiv for ridebanerytteren smiley

    Men 25 bokse, det giver alligevel en pæn indtægt til udleje, men det kan nok ikke alene forrente de 9,7 mio... Der skal et par indtægter mere til smiley

    Sunshine
    Der er 'heldigvis' ikke arealkrav/harmonikrav til hestehold. Dog er de 4 Ha mere end rigeligt til 25 heste, hvis de i følge Lov om hold af heste 'kun' skal have 800 kvm pr. hest til bevægelse på fold smiley


  • #5   19. jul 2019 Ginger -man kan selvfølgelig installere et samtale anlæg hvis man skal tale med sin mand smiley åh Gud, ja alt den rengøring, pudsning af vinduer, udgift til opvarming, ordning af stor have smiley smiley

  • #6   19. jul 2019 Jo men hvis 25 heste skal græsse, er 4 hektar alt, alt for lidt. Bygningsmassen er for stor i forhold til areal.

  • #8   19. jul 2019 Jeg er faktisk mest hooked på marmor badeværelset. Kæft det Nice! ??

  • #11   19. jul 2019 helle J
    Så er det helt urealistisk, at de tror de kan få 10 mil. for den. Uanset den er flot og velholdt, vil ingen bo lige op af en motorvej og slet ikke en tilkørsel til en motorvej.


  • #12   19. jul 2019 Forkert ejendom.

    De sælger garanteret med 4,1 hektarer, fordi det er præcis nok til at man må gå på jagt og have gæster med / folk der ikke bor på ejendommen må gå på jagt. Den detalje er da en formildende omstændighed.
    Men 4 hektarer er ikke ret meget, hvis man forestiller sig at have ca 20+ heste.

    Huset er unødvendigt stort og Ålborg er bare ikke min landsdel.


    Næ, giv mig 6,5 hektarer, 100 m2 koncentreret hygge til beboelse, ønsket landsdel og noget der emmer af liv, natur og historie og karisma...
    Nåja, det har jeg nu!
    Hæhæ.
    Der bliver dog enkelte lavpraktiske problemer. Såsom god belysning over nørdernes brætspilbord trods det at lavloftet.


  • #13   19. jul 2019 Så hellere Rosenkilde Gods (tidl. Middelfart Ridecenter) smiley

    Godt nok ikke til salg nu, men stod til salg over flere år: først til 60 mio., senere sat ned til 42 mio.

    Der er 112 bokse, to haller, tre ridebaner, 25 folde smiley

    https://www.kroneborg.dk/281/rosenkilde-gods


  • #14   19. jul 2019 næææ nej tak. så vil jeg hellere have denne:
    https://mengbolig.dk/find-din-nye-bolig/torpevej-26-rudkoebing/?utm_campaign=boligsiden&utm_source=boligsiden_dk&utm_medium=exitlinks

    elsker langeland. Og her er der en pool med.


  • #15   19. jul 2019 Hvis man kun har 3-4 heste er der lidt fir meget staldbygning, hvis man har 20-25 heste er der alt for lidt jord.
    Så nej tak, hvis formålet med købet er hesteejendom.


  • #16   20. jul 2019 Sådan havde jeg det med Stutteri Birkegården på djursland da den var til salg
    - dejlig hus med udsigt ud over alle bygninger
    - stort ridehus med stor rytterstue, ovalbane med dressurbane i midten, start bokse, roundpen ja alt til forskellige dicipliner næsten
    - 2 stalde med mener det var 20 bokse i hver
    - 2 opvarmet sadelrum
    - 44,5 hk jord
    - ligger på en lille grusvej, med købmand, skole, vuggestue, børnehave oppe forenden (ca 700m)
    - masser af skov og med stier til mols bjerge
    - dejlig kuperet terræn

    Ja der er det hele men havde ikke lige 13 mil smiley smiley


  • #17   20. jul 2019 Synes det et mega lækkert sted. Eneste minus i min verden er jrg ikk vil bo så langt nordpå smiley
    Har ingen problemer med mængden af jord/folde. Sportsheste behøver ikk æde sig fede i græs det er fint for mig med en lidt nedbidt fold også hø og foder ved siden af smiley


  • #18   20. jul 2019 Julie - det handler ko ikke så meget om mængden af græs men om plads til fri udfoldelse. Da jeg fik Axel boede jeg i Hamborg, så jeg har haft hest med primært boks og så adgang til små løbefolde. Det kommer jeg aldrig til at have igen.
    Jeg har ikke hest i løsdrift og har indtil Lillehesten aldrig haft hest, der kunne gå på masser af græs - Axel gik ikke på døgnfold før han blev pensionist. Men når de er ude, skal der også være god plads til bevægelse. Og det er der ikke til 25 heste med så lidt jord.


  • #19   20. jul 2019 Vi har alle forskelligt syn på det min går ikke på en kæmpe fold og går kun to og to så de har masser plads til a slå røven i vejret alligevel smiley

Kommentér på:
Hesteejendom

Annonce