{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

Ridelejr lege uden hest {{forumTopicSubject}}

Hola tacos
Jeg holder ridelejr for 5 skønne piger i efterårsferien og jeg sidder netop nu og planlægger hele møget..
Men mangler idéer til, hvad jeg kan underholde dem med, mens hestene spiser frokost/har pause.
Kender i nogle sjove lege uden hesten ved deres side?
Legen behøver ikke omhandle heste, så længe de er sjove og underholdne.
Pigerne er 12-13 år gamle.
Taaak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ridelejr lege uden hest
  • #1   6. sep 2019 Altså, der er jo de helt klassiske som
    Rundbold
    Alternative former for fodbold
    Snobrød/bål
    Orienteringsløb Med div opgaver, der skal løses
    Pudsekonkurrence
    Øve programmer på ben/springe på ben .


  • #2   6. sep 2019 Kæphesteridning. Det er åbenbart the shit....

    Vedligehold af hestens udrustning.

    Skattejagt med masser af hestegåder smiley



  • #3   6. sep 2019 Væddeløb i trillebør! En kører, en skubber børen gennem forskellige forhindringer. Fx slalom! smiley

  • #4   6. sep 2019 Jeg husker vi havde meget sjov med at skille hovedtøj ad, rense og pudse og samle det igen. Bagefter blev det tjekket igennem om det var samlet korret.

    Men ellers sådan noget med Quiz omkring heste og plejen smiley



  • #6   6. sep 2019 Hvis de har mobiler til rådighed med net og I har en computer/projektor så er kahoot normalt også et kæmpe hit smiley

  • #7   6. sep 2019 Samarbejdslege plejer at være et hit, f.eks at vende et tæppe imens man står på det. Slå en knude på et torv imens alle holder fast i torvet og lign. Det gør også at de får snakket og grint sammen smiley



  • #8   6. sep 2019 Man kan lave agility, til fods, det er mega sjovt især hvis man har hold, hvor én har bind for øjnene og så guider den anden gennem banen.

    Skattejagt, incl. finde og snitte snobrødspinde hvorefter der hygges med snobrød og pølser om bålet evt. med historier.

    Heste quiz

    pudse udstyr

    strigle/pynte konkurrence


  • Morten H
    Morten H Tilmeldt:
    dec 2017

    Følger: 7 Svar: 4
    #9   7. sep 2019 Du kan også hente den app der hedder: Woop. På den kan man lave løb med spørgsmål, hvor børnene finder de elektroniske poster med deres mobiler...

  • #10   9. sep 2019 Klikker leg: Anskaf en klikker, og så er der en der er "hest", der skal prøve at gætte hvad personen med klikkeren vil have dem til smiley Det kan være alt fra at hoppe på et bestemt sted, til at gå ud af døren, til... Ja, hvad som helst smiley
    Et klik betyder man gør det rigtige/er ved at gøre det rigtige. Så kan man se hvor svært det engang imellem kan være at være hest smiley


Kommentér på:
Ridelejr lege uden hest

Annonce