{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.457 visninger | Oprettet:

Åhhhh når bare man sidder og venter på at han bliver gammel nok..... {{forumTopicSubject}}

Åhhh skønt på en regnvejrsdag at sidde i stuen og kigge ud på Freiherr på folden - og bare glæde sig til at han bliver gammel nok til at skulle tilrides smiley

Er der andre som også venter på det - så læg et billed op af den I venter på smiley

Mvh Charlotte


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åhhhh når bare man sidder og venter på at han bliver gammel nok.....
  • #1   28. sep 2019 Ved ikke om det gælder for den jeg venter på er inde i maven, men glæder mig virkelig meget til at h*n kommer ud smiley

    profilbillede
  • #2   28. sep 2019 Jeg har lang vej, jeg venter på at kunne "lave" mit føl til foråret smiley smiley

  • #3   28. sep 2019 Hende her på 2år og jeg glæder mig så meget til hun bliver 4år og kan blive ridepony/kørepony for mine to børn. smiley





    profilbillede
  • #4   28. sep 2019 Ohhhh jo bare man venter, så er det “ligegyldigt” om man skal vente længe eller mindre længe - om det er på ifoling, føl, ride-kørsel, eller genoptræning smiley
    Smukke er de alle sammen - og drømmene fantastiske smiley

    Og nogle venter måske også bare på godt vejr smiley

    Mvh Charlotte


  • #6   28. sep 2019 Rosa - så har du da også gang i både at glæde dig og drømme om drømmehesten - det bliver spændende smiley

    Mvh Charlotte


  • #10   28. sep 2019 Næææææ skønne ungheste med og uden lange ører smiley

    Freiherr bliver 3 år næste år - og jeg overvejer, hvis han virker moden nok at sende ham i tilridning til efteråret, så kan han vokse videre vinteren over, og startes op til foråret som 4 års.....
    Mennn jeg endte med både pinot og Caspian til de var 4 år at få dem tilredet - pinot fordi han var klein i det, og Caspian var et pattebarn som 3 års, så nu må vi se hvad Freiherr ender med smiley
    Men bare at begynde at drømme om hvilket hovedtøj han skal have, aka hvor meget/lidt bling skal der på, ohhhhhh kan man se mig til hingstekåringen i marts næste år smiley

    Mvh Charlotte


  • #11   28. sep 2019 min 4 års basse er godt nok vant til at vi tuller rundt i skridt, men glæder mig til jeg får en ordentlig sadel så vi kan komme ordentlig igang med tilridning smiley

    jeg har ventet siden han var 6 måneder så bare det at kunne skridte er rart, men det kribler godt nok for at komme ordentligt igang!


    profilbillede
  • #13   28. sep 2019 Jeg venter på at min baby kommer ud af maven, så jeg kan starte genoptræning med min pony igen. Hun har stået forfangen, men er klar igen, så nu venter vi bare på mig. Vi får gået en masse ture i stedet smiley
    Men jeg har kun 14 dage til termin, så det nærmer sig stille og roligt smiley


  • #14   28. sep 2019 Jeg må åbenbart ikke lægge et billede op fra app'en smiley . Men venter utålmodigt på min Amadeo bliver gammel nok. Sidst jeg var der ude, prøvede jeg ligge over hans ryg uden noget udstyr og uden specielt meget vægt (stod på en stol) og stod bare og var klar til jeg hoppede op ?? . Må dog lige modstå fristelsen 1 år eller 2 mere. Så nu prøver jeg bare finde ting han er bange for, hvilket heller ikke er nemt! Presenninger og poser på pind er åbenbart barnemad.

  • #15   29. sep 2019 Hold da op - er det ikke sjovt, hvor meget vi alle rent faktisk går og venter på noget smiley

    Der er ikke noget bedre end at vente med godforventning og kriblen i maven smiley

    Mvh Charlotte


  • #17   29. sep 2019 Jeg venter og venter på ham her bliver gammel nok til at begynde på noget ridning.
    Han bliver 2 næste år, så der er lidt tid endnu, men indtil da står den på opdragelse - hvilket også kan virke tiltrængt smiley
    Altid spændende om de bliver som ønsket smiley


    profilbillede
  • Helle A
    Helle A Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 39 Svar: 182
    #18   29. sep 2019 Jeg har en på næsten 1,5 år, jeg glæder mig til når jeg kan begynde med jordarbejde med ham. Ridning tænker jeg ikke så meget på.

    Er ikke god til at få taget billeder, hvilket er synd, for jeg synes der er sket meget i de 5 måneder jeg har haft hesten.


    profilbillede
  • #19   29. sep 2019 Jeg går og venter med længsel på at mit hus bliver solgt, så vi kan købe denne skønne ejendom, så jeg kan få hest(e) igen.
    Der drømmes ofte, længe og stort her hjemme!


    profilbillede
  • #21   30. sep 2019 Er den stadig ikke solgt? Det er ikke meget vi sælgere mærker til at "der er gang i boligmarkedet"

  • #23   30. sep 2019 Jeg venter med længsel på, at hende her bliver gammel nok til at begynde tilridning. smiley
    Hun er dog kun 1 år, så vi har også lige en smule ventetid igen. smiley Indtil da bruger vi bare tid på miljøtræning og hygge.


    profilbillede
  • #24   30. sep 2019 Dejlige ungheste alle sammen smiley

  • #25   30. sep 2019 Jeg ventede i 7½ år på at komme i sadlen igen.
    - ½ år fra planlægning til vi kunne ifole
    - knap 12 mdrs. drægtighedsforløb
    - 4 år til hun var fysisk klar
    - 1 år til hun var mentalt klar
    - og så lige endnu et år, fordi vi flyttede

    Men jeg var oppe at ligge på ryggen af hende, da hun var 5 år, og hun var totalt kold.
    Nu er hun tilredet, men fordi der er gået så mange år, har jeg pludselig ikke længere travlt, så har faktisk kun været oppe én gang siden vi fik hende hjem i maj.


    profilbillede
  • #26   30. sep 2019 Skønne heste smiley

    Og held og lykke med gårdsalgene smiley

    Mvh Charlotte


  • #30   1. okt 2019 Og så er der mig der bare venter på at få råd til at flytte ponyen til Kolding smiley

  • #32   1. okt 2019 Nana, jo det har det, 6 måneder med mægler sidste år, så 4 måneder uden mægler og så 9 måneder med mægler i år, hvor den får lov at ligge, enten til det er solgt eller vi tager tabet ved at leje ud, stadig med til salg skilt...
    Men ja, det er r*vsygt at man er i en fastlåst situation, især når vi havde regnet med at flytte ind på gården 1/6.18
    Men der er åbenbart ikke nogen der gider at bo i Nr. Vissing ??

    Men jeg tror næsten at Lisets gård har været til salg længere?


  • #36   1. okt 2019 jeg går også og venter i spænding på at Tayisha bliver klar. Hun er fra Maj 2017 så hun er 2 år. dog regner jeg med at tiltidningen først vil begynde når hun bliver 4, så vi har også lidt ventetid endnu ??

    profilbillede
  • #37   1. okt 2019 Vi har også en 2 års fra maj 17' vi venter skal tilrides som 4 års, men fordi hun egentlig er avlet med henblik på salg er det ikke noget jeg selv har sat næsen op efter.

    profilbillede
  • #38   3. okt 2019 Jeg har Kokkedals Elsa fra februar 17 og glæder mig som et lille barn til at komme derop at sidde. Om jeg har mod til at fortsætte tilridningen selv ved jeg ikke rigtig, men jeg håber det.

    Elsa købte jeg da hun var otte måneder og totalt rå - som i ikke vant til berøring og almindelig håndtering. Det krævede en del i starten, men idag er hun den mest kontaktsøgende lille pige, så vil virkelig gerne selv gøre hende til ridehest.


    profilbillede
  • #39   3. okt 2019 Jeg venter på føl efter disse to. Jeg ejer selv hoppen, og palominoen er ren islænder. Min hoppe var oppe hos ham hele sommeren sidste år, først uden at gå i brunst i 2 måneder, men kom til sidst i en meget lang brunst på 14 dage, desværre gik hun tom. Så prøvede vi igen i år, først uden brunst i en måned, dyrlægen kom for at sprøjte hende, men da mente hingsteejer at hun havde vist brunsttegn, så dyrlægen nøjedes med at skylle hende. Brunsten kom dog ikke, så efter 14 dages tid kontaktede jeg dyrlægen igen. Igen for at få scannet og sprøjtet i brunst. Men ved scanning viste der sig drægtighed, cirka 14 dage gammel!! smiley Hun blev scannet ved hingsten igen på cirka 30. dagen og var stadig drægtig, så huhej hjemad det gik fra Nordjylland til Fyn efter to og en halv måned. smiley
    Nu skulle hun gerne være 5 måneder henne, så nu er vi snart halvvejs!

    Når den engang kommer ud og bliver gammel nok, skal den tilride og være min kærestes ridehest. De sidste 6 år har vi måttet skiftes til at ride, når vi går på tur smiley En på gåben og en til hest, og så kunne vi bytte. smiley Det bliver dejligt når vi engang kan ride i skoven sammen på hver sin hest!


    profilbillede
  • #41   3. okt 2019 Hold da op en masse skønne lækre ungheste, som står rundt ud i det danske land smiley

    Og en masse venten - både på heste, hussalg, flytninger mm.

    Lige pt glæder jeg mig til på søndag - hvor jeg skal på mindfulness ridetur i Molsbjerge med en af mine veninder, og sjovt nok deltager Caspians avler også - så selvom vi skal være stille meget af tiden smiley Så bliver der også hyggesnak tid smiley
    Og det glæder jeg mig til rigtig meget smiley

    Mvh Charlotte


  • #42   3. okt 2019 Ejh Charlotte det lyder mega lækkert! Er det noget i selv har arrangeret eller kan man melde sig til sådan noget? Og er det med egen hest?

    Jeg er all in for mindfullnes, og elsker naturen, det ville være fedt at prøve!


  • #43   4. okt 2019 Hej Maria

    Jeg har lige kopieret indholdet inde fra FB - bare søg efter Mindful ridetur i Mols bjerge.
    Der er ture i resten af weekenderne her i oktober smiley

    LUKKET FOR FLERE TILMELDINGER.. SE NY BEGIVENHED HER PÅ SIDEN... : )

    Skovtursrytter – se her!

    Kom på en anderledes ridetur i Mols Bjerge - og oplev dig selv, din hest og naturen fra nye vinkler

    I en gruppe (maks. 10 deltagere) bevæger vi os igennem det skønne terræn med vores heste. Tempoet er skridt – for både heste og mennesker – og vi kan derfor lade vi os ramme af naturens givende langsommelighed.

    Samtidig med jeg leder jer gennem de mest spektakulære steder i landskabet, guider jeg jer – med metoder fra bl.a. naturterapien – til at vende opmærksomheden hhv. indad og udad. Vi bliver både stille i krop og tanker samt vender sanserne udad og tuner ind på naturens og hestenes lyde, vindens styrke og temperatur, landskabet, der ændrer sig – og meget mere.

    Der hyggesnakkes naturligvis også indimellem i aftalte tidsrum… : )

    Deltagelse sker med egen hest/pony og på eget ansvar.

    Udbytte:

    Unik oplevelse og aktivitet med din hest

    Dine og hestens bevægelser styrker kredsløb, muskulatur og balance. Hormonsystemet reguleres og gennem-iltes. Afspænding øges og stress-hormoner sænkes. Lykke-hormoner og tilknytnings-hormoner øges. Oplevelse af at turen kan mærkes længe efter…. : )

    Øget motivation til at komme ud i naturen - året rundt.

    Tid: Søndag d. 6. oktober kl. 10.00 – ca. 14.00

    Mødested: Mols Bjerge hestetrailer-parkering, Strandkærvej, Ebeltoft.

    Tilmelding: sms til Anette Jacobsen 40277218. Registreres når betaling er modtaget via Mobilepay

    Pris: 180,- inkl. forplejning til mennesker (varme og kolde drikke, sandwich og snacks)


    Jeg håber det lever op til mine forventninger - for så vil jeg afsted igen smiley Jeg tænker at det er den ypperste kombination af mindfulness og heste, så hvis hun er god til at guide i mindfulness, så synes jeg 180 kr er billigt for det smiley
    Og ellers bliver det “bare” en fed tur i Molsbjerge smiley

    Sig til hvis du planlægger at tage afsted smiley

    Mvh Charlotte


  • #44   4. okt 2019 Ej hvor lyder det mega fedt! Jeg har desværre ikke selv hest lige nu, så jeg må se om jeg kan overtale min parts ejer til at vi skal på sådan en tur!
    Jeg synes ikke det er så dyrt, det er jo incl. forplejning, jeg har helt sikker planer om at skulle prøve det, og håber at jeg kan få hende overtalt!


  • #45   5. okt 2019 Jeg fortæller i morgen hvordan det var smiley

    Mvh Charlotte


Kommentér på:
Åhhhh når bare man sidder og venter på at han bliver gammel nok.....

Annonce