{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
482 visninger | Oprettet:

Omnihorse {{forumTopicSubject}}

Er der nogen som har købt premium adgang som kan fortælle om de har fået glæde af det?
De er jo lige startet op og jeg spekulerer lidt over om det er bedre at vente til de har fået godt gang i siden. smiley

Til dem som ikke har hørt om det skulle det være et nyt heste site som er reklame frit. Der er tilknyttet nogle eksperter, som så skriver inden for hver deres fagområder.
Der er event kalender og debat emner.
Alt sammen noget man kun kan få adgang til som premium bruger.

Som gratis bruger har man kun adgang til nyheder.

Kommentarer på:  Omnihorse
  • #1   3. okt Tjae, vi har jo lidt brug for et nyt sted efterson de nye ejere af hestegalleri er sådan nogle sølle pengegriske personer som er ligeglade med os. Så jeg tænker at det kunne hurtigt på hen og blive en stor succes. Jeg overvejer stærkt at købe abonnement.

• DangerDane
    DangerDane Tilmeldt:
    aug 2016

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 61
    #2   3. okt #1

Hvad baserer du det på?, og hvad er forskellen på at tegene premium her og så at skulle tegne abb til en helt ny side som det ikke er sikkert bliver lige så god?

• #3   3. okt Jeg har alle mine billeder og albums her på Hg. Og er rigtig glad for Hg. Så her bliver jeg smiley smiley

Mvh TT

• #4   4. okt Jeg synes Omnihorse virker som en god idé, jeg synes dog setuppet er lidt rodet - og jeg er bare så glad for HG. Gallerier, fotoalbums, minder .. og de bekendtskaber man har dannet gennem årerne. Har premium på Omnihorse men kun fordi der var en kode der gjorde det gratis, har været derinde .. måske 2 gange smiley

Til gengæld synes jeg det er ret smart at man får medlemsfordele som premium medlem!

• #5   4. okt Maja:
    Jeg så godt koden men forstod det lidt som i at du så per automatik var tilmeldt premium når prøveperioden er løbet ud og vil blive trukket derefter.
    Derfor har jeg ikke indløst den endnu. smiley
    Mest fordi jeg glemmer at melde fra igen, hvis jeg ikke synes det har interesse. Dovenskab.

Jeg var også begejstret for deres medlemsfordele. smiley

• #6   5. okt Lige da den blev lanceret var jeg inde og kigge lidt rundt og synes den mindede lidt om det koncept de prøvede at få til at fungere med Horsebook. Så jeg forholder mig skeptisk over det med eksperter etc. indtil det er lykkes at anskaffe dem.

Kommentér på:
Omnihorse

x