{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ponygames bane
  • #1   20. okt 2019 En bold der skal i mål (rides således at hesten sparker den i) ride sik sak igennem støtter (på hurtigst mulig tid) uden at berøre de.
    Bakke eller skritte igennem et L uden at ramme cavalettierne.
    Fiske æbler e.l. Op af en spand og hurtigst tilbage til start.
    Kaste ringe (ringspil) fra heste ryggen.
    Hvem der kan få en blyant/pen ned i en vinflaske først (hænger i en tråd) fra heste ryggen smiley
    Alt jeg kom på lige nu..

    Mvh TT


  • #2   21. okt 2019 Google western kategorien trail.
    Der kan du nok få meget inspiration


  • #3   21. okt 2019 PonyGames er ikke noget med at sparke fodbold eller bakke.
    Så hvis det er PonyGames du ride/skal lave bane til, så er alle baneskitser, og rekvisit betegnelser på DRF "Pony Games lege" her er der både beskrivelser af lege og baneskitser.
    ( så kan man selv variere legene lidt, så de passer med de rekvisitter men selv har/kan skaffe )


    Hvis man starter PonyGames stævner kan man blive udsat for 1 stk. "ubekendt" leg, som ikke står på DRF`s opstillet liste. Det er en leg stævne arrangøren "finder på" som selvfølgelig skal opfylder reglerne for pony games.


  • #4   21. okt 2019 Vi holder et lille stævne for vores egne elever, hvor vi har "ponygames" men vi har en hel pakke, så vi kan lave legene fra DRF. Så måske jeg lige skulle kigge på dem smiley

  • #5   21. okt 2019 Jeg red ponygames da jeg var yngre, nogle af yndlingslegene var
    - "flyt to krus"
    - Slalom
    - Vandstafet
    - Ring på kegle
    - Bord dæk dig
    - Flagstafet
    - Værkstøjskassen

    Men de alle er på drf smiley


Kommentér på:
Ponygames bane

Annonce