{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

Mulighed for øvelse/træning i læsning/losning af hest ifb dyretransport {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Står og skal på dyretransport kursus om lidt over en uge og så var det jeg tænkte. Det er jo en ting bare at få certifikatet, men det giver jo ingen træning eller rutinering i skidtet. Men hvad er mine muligheder hvis at jeg gerne vil have det trænet/øvet sådan at jeg får bare lidt føling med det inden at jeg skal kaste mig ud i det :)?.

Det skal siges at jeg primært er ude i at få certifikatet pga hestetransport idet at min kæreste er hestepige og mange af vores bekendte også har hest. Umiddelbart ikke de store problemer det hvis at jeg skal være med til at flytte hest, men vil hellere være safe end sorry hvis at det skulle ske at jeg/vi røg i en kontrol :). Hellere have det og ikke få brug for det, end ikke at have det og få brug for det :).

Har overvejet de 2 lokale rideskoler, men det er jo primært folks egne private heste så der er måske ikke så meget hjælp/tips/tricks at hente der eller hvordan?. Forventer ikke at folk skal overlade ansvaret eller noget til mig, men mere at jeg måske fik mulighed for at hjælpe til og så måske lære den vej rundt. Eller alternativt at folk havde nogle tips og tricks til mig der var godt at have oppe i ærmet når det kom til at læsse og losse heste fx.

På forhånd tak for hjælpen og tipsne smiley (Vil jo helst gerne ende med et ry som en der tager omsorg for dyrene og tager sig tiden til det, end den kære Adolf.)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mulighed for øvelse/træning i læsning/losning af hest ifb dyretransport
Kommentér på:
Mulighed for øvelse/træning i læsning/losning af hest ifb dyretransport

Annonce