{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Catago fir-tech eller le mieux therapi gamacher
  • #1   24. nov 2019 Jeg har enormt gode erfaringer med Fir-tech smiley Vi rider med deres underlag hver dag. Der var en kæmpe effekt de første gange, han havde dem på - vi skridtede bare for tilvænning, og han blev fuldstændig varm derinde. Tydelig effekt smiley

    Så dem vil jeg varmt anbefale dig. Min erfaring er også, at deres ting har en rigtig fin pasform smiley

    Har ingen erfaringer med Le Mieux (eller Premiere Equine, som også laver noget lignende for den sags skyld) smiley Back on track har også fungeret enoormt godt på mine heste. Både dæknerne og staldgamacherne. De gjorde virkeligt en stor forskel smiley


  • #2   24. nov 2019 Tusind tak for dit input smiley
    Le mieux's er vidst også ret nye, så kan godt forstå at jeg ikke kan finde nogle anmeldelser smiley


  • #3   25. nov 2019 Hvis du ender med at købe det ene eller det andet må du gerne vende tilbage med dine oplevelser.
    Jeg står nemlig også og skal have investeret i et par mere og er meget i tvivl om jeg skal tage den klasse BOT eller prøve en af de andre smiley


  • #4   25. nov 2019 Jeg har ok erfaringer med BOT. Det jeg lidt er faldet for, er at det ikke er staldgamacher, men at hensten kan have dem på før træning, for at få området varmet op og igang, hvor fir-tech'en er mere over i staldgamache, så hælder mest til at prøve le mieux'en. Men synes efterhånden også at der er mange "alternative" måder, så gider ikke at smide penge ud på noget, som ikke virker så godt alligevel smiley

    Men skal nok lige sige til, mht hvad jeg finder ud af, og begrundelserne for hvorfor at jeg vælger dem smiley


  • #5   25. nov 2019 Jeg har valgt at købe Le mieux, da jeg både fandt dem til en super god pris, men også fordi at Le mieux, på alle deres andre gamacher produkter, har fået super gode anmeldelser.

    Derudover så vil jeg også gerne bruge dem ved transporten frem til konkurrencer, og de ser ud til at have en bedre støtte, en bedre pasform, og mindre "slæb ved gulvet" end fir-tech stald gamacherne, så det havde også meget at sige.

    Jeg skal nok opdatere når jeg får prøvet dem af, da jeg også har nogle skader, som de burde have en positiv påvirkning på, så burde kunne se det ret hurtigt smiley


Kommentér på:
Catago fir-tech eller le mieux therapi gamacher

Annonce