{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fyrværkeri og dyr
  • #1   9. dec 2019 Mine skal på stald i år. Sidste år var første år i løsdriften. Men jeg havde ikke i min vildeste fantasi forestillet mig, at nytårsaften ville være SÅ slem. Der er 3 landsbyer få km fra stedet og hold da fast, alle de penge folk bruger på krudt smiley smiley smiley Hestene løb skræmte rundt og jeg var sammen med dem fra kl 23 30 til kl 01.
    I år kommer de på stald om eftermiddagen med en tændt radio, måske endda på P1 med lys tændt og masser af hø. Så køre jeg ud til dem før kl 24 for at se hvordan de har det.


  • #2   10. dec 2019 Ja jeg er lidt i tvivl i år.. De to første år, stod de bare og spiste, sidste år havde vi en anden hest gående, og da rendte de pludselig stresset rundt alle tre.. I år er der kun Rocky og Molann.. Ved ikke om jeg skal lukke de ind eller ej.. smiley så skal jeg jo begynde at gøre det lidt her nu og se hvordan det går..

    Mvh TT


  • #3   23. dec 2019 Køer og heste har her hos mig haft en god, lang tilvænningsperiode til fyrværkeri, da de i den nærmeste landsby har øvet sig i at fyre nytårskrudt (og kanonslag) af den seneste måneds tid.

    Første kanonslag i november måned kostede dog, desværre, to trådte patter på 4211, altid en tragedie, når det er en af kælekøerne, det går ud over.

    Hestene tager sig ikke synderligt af det, de er jo vant til at høre jægernes skud når de går ude eller er på ridetur.

    Vi kan ikke undgå at dyrene bliver bange, men vi kan hjælpe dem igennem, både via lidt tilvænning, og så med en baggrundsstøj, som med fordel kan være en radio. Og så naturligvis at holde dem forsvarligt lukket inde smiley


Kommentér på:
Fyrværkeri og dyr

Annonce