{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Noget til hopper
  • #1   10. jan 2020 Jeg er ikke helt sikker på, hvad du er på jagt efter. Men jeg har haft fin gavn af Stroppy mare, som lige tager toppen af forårshysteriet hos min dame. smiley

  • #2   10. jan 2020 Nerv control fra Pavo. Det har haft en fantastisk virkning på min hoppe

  • #3   10. jan 2020 Jo det lige sådan noget ??
    Min er hvis noget forstyrret nu med det skiftende vejr


  • #4   10. jan 2020 De fleste jeg har hørt der bruger noget til deres hopper bruger Stroppy Mare.

    Men opfører hoppen sig brandhysterisk kan der jo også godt være noget galt indvendigt - det kan være hun har en cyste på æggestokkene, hvilket kan give øget produktion af nogle hormoner - hos nogle er det testosteron, som er det hanlige kønshormon, hvilket kan give en hoppe med hingsteadfærd. Det kan også være andre hormoner der er problemet.

    Hvor jeg har part har ejeren en anden hest der skal opereres her i næste uge og have fjernet den ene æggestok, da der er en kæmpe cyste på som har forandret hoppens sind fuldstændigt.


  • #5   10. jan 2020 Jeg har haft købt hos Ashkim.dk, det var dog for at få hoppen i brunst (så omvendt problem), men jeg var rigtig god tilfreds. Fik hende til at blande en spnad til mig, som ikke stod på hendes liste.
    Men hun har en her til hopper, som jeg er ret sikker på er sådan mod hysteri udfra hvad der står, der er i den. smiley Men ejeren af siden er meget behjælpelig, så du kan også skrive til hende og spørge. https://www.askhim.dk/shop/hoppeblanding-hest-509p.html


Kommentér på:
Noget til hopper

Annonce