{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  længde på halse *hjælp*
  • #1   30. mar 2020

    profilbillede
  • #2   31. mar 2020 Jeg kan desværre ikke se de skemaer du har lagt op tydeligt nok. Men alt efter hvilket dækken det er havde jeg nok gået efter en i str M.

    Min hoppe bruger mellem 145/155 i dækken og har en lang hals og hun bruger et sted mellem M og L


  • #3   31. mar 2020 Du har lagt det same billede op to gange...

    Men jeg forstår ikke lige, hvad du skal have svar på. Hvis du har målt din hest, så giver det vel sig selv.


  • #4   31. mar 2020 hængemulen: jeg har bestilt en m hjem og håber inderligt den passer ham ??

    Ann: du må da meget undskylde jeg har lagt det op 2 gange.... jeg forstår ikke målene der står på hjemmesiden, de giver ingen mening for mig og derfor spurgte jeg om hjælp, det hjælper jo ikke noget jeg ved hvad min hest måler på 5 forskellige steder når jeg ikke ved hvad jeg skal bruge ??


  • #5   31. mar 2020 Alt forladt...

    Men hvis du har målt længden på halsen, over nakken, så kan du gå ud fra kolonne A Centre Back Lenght. Det var det jeg mente gav sig selv. Har du læst anmeldelserne, andre kunder skriver den er meget stor i størrelse.



  • #6   31. mar 2020 det jo fint du forstår hvad "a center back length" og "b rug width" betyder for det er hvad vi ikke har kunne finde ud af hvad betyder... jeg læste få for at se om nogle havde skrevet om hvad målene betyder

Kommentér på:
længde på halse *hjælp*

Annonce