{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Hestesporten forstår bare at trække sig opmærksomhed
  • #1   31. mar 2020 Hvis grænserne alligevel er lukkede, så er det vel op til Sverige. Ja, jeg har ikke noget imod det, jeg er også liberalt tænkende - folks eget ansvar.





  • #2   31. mar 2020 Jeg er kommet til ved en fejl at få en masse travsportsnyheder som foreslåede links på facebook. Som jeg forstår det, er problemet især, at nogle trænere vælger at køre løb i Sverige, mens andre holder sig til de danske myndigheders anbefalinger og lader være. Den sidste gruppe mister så kunder til den første gruppe, fordi hesteejerne bliver "misundelige" på de andre der kører løb. Så dem der ikke kører løb, føler sig også presset til at tage til Sverige.

  • #3   31. mar 2020 hønen: det har du helt ret i. Men så længe det er retningslinjer, og ikke et påbud, kan trænerne jo gøre hvad de føler er bedst. Der vil jo altid komme noget nyt der skubber til kundegrundlaget i den sport.

  • #4   1. apr 2020 Nu har jeg så også læst den fra trænernes synspunkt, og udover at de selvfølgelig også skal tjene til føden så bliver sundhedsmyndighedernes anbefalinger skam taget alvorligt, også i Sverige, flere melder om at sikkerheden omkring Corona øges hele tiden, men allerede er enhver smitterisiko meget lav. Trænerne/kuskene imellem har ikke meget kontakt. De fleste melder at de eneste mennesker de for alvor er i nærkontakt med er deres eget personale og ikke andre trænere eller banens officials.

    Så længe de bruges deres sunde fornuft og den største kontakt er meget egne folk kan jeg ikke se et problem. Nogen skal jo også holde hjulene i gang ellers ligger både Danmark og de meste af verden i økonomist ruin efter det her. Se bare allerede hvor mange der har mistet deres arbejde og butikker der drejer nøglen om fordi de er blevet "tvangslukket" af staten. Personligt er jeg mere bange for den fremtidige samlede økonomi og de langsigtede konsekvenser lige nu end jeg er for den virus.


Kommentér på:
Hestesporten forstår bare at trække sig opmærksomhed

Annonce