{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mitter
  • #1   7. apr 2020 Hejsa
    Her hos os har, amigo horseware varmose insektdækkenerne en god effekt mod det kravl


  • #2   7. apr 2020 Nogen siger citronsaft er godt, men det er ikke videnskabeligt bevist.
    Andre påstår at lyseblå farve har en afskrækkende virkning på stikkende insekter. Men igen, det er ikke videnskabeligt bevist.
    Det man før kunne købe mod fluer og myg, der virkede, er blevet forbudt, da det åbenbart er for giftigt.


  • #3   7. apr 2020 Åh, jeg synes også, insekterne er kommet rigtig hurtigt lige pludseligt.

    Det eneste, der har virket med min sarte herre er simpelthen at pakke ham ind. Jeg bestilte et af Horsewares dækkener i går, og det kommer heldigvis snart - et af dem, der går under maven og helt ned til knæene. Og så får han en stor fluemaske på. Ellers får han aldrig fred for insekter smiley


  • #4   8. apr 2020 Tak for svar.
    Ja, mange produkter er ikke lovlige længere. Så det er lidt svært at Google sig frem til et godt produkt smiley
    Nu har jeg taget kontakt til min dyrlæge, da der er voldsomt mange mitter allerede. Så håber jeg, at han kan hjælpe smiley


  • #5   8. apr 2020 Eksemdækken er mere tæt end insektdækkener og beregnet til at virke mod mitter. Pas på med at ha hestene ude i skumringstiden

Kommentér på:
Mitter

Annonce