{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Lokale nyheder i Silkeborg
Vores-Silkeborg.dk kan du tjekke alle lokale nyheder samlet ét sted.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anbefal en insektspray?
  • #2   8. apr 2020 Ikke det svar, du søger - men jeg har aldrig fået fluespray osv. til at virke optimalt. Har haft held med at smøre zinksalve (til babyer) på særligt udsatte steder (inderlår f.eks.) smiley ellers pakker jeg min ind i fluemasker og insektdækkener smiley Ellers får han ikke ro til at gå i fred smiley

• #3   8. apr 2020 Leovet Power Phaser smiley

• #4   8. apr 2020 Desværre ikke nogen som helst. Og har prøvet de fleste, både dyre og billige

• #5   9. apr 2020 Har tidligere brugt Ultra Shield som var yderst effektivt men nu er den bandlyst af mig og skal ikke have det skidt mere indenfor døren. På billedet ses allergisk reaktion som min hest lige pludselig fik og aldrig har min hest sparket efter mig, men hun havde så mange smerter og skreg når dyrlægen/jeg rørte ved hævelserne smiley
    insekt og eksemdækken bruges her. Har også ride insektdækken med zebra look og det virker smiley plejer at blive stukket af myg i vores skov også da jeg brugte ultra shield men med dækkenet så holder de sig væk. Tror mønstret forvirre dem smiley har tidligere brugt Pherde Deo fra parisol som virker udmærket

profilbillede
  • #6   9. apr 2020 Der er ikke noget man kan købe i DK der virker.

Og det kan vi takke vores fædreland for. For der bliver ikke godkendt nye midler til bekæmpelse af insekter.

Det man kan købe på recept er det bedste, stadig, men må kun bruges på kvæg.

Så på med insektdækkenet, det er det bedste værnemiddel vi har mod insekter.

• #7   9. apr 2020 kan kun abefale ekholms insketspary har kun gode oplevelser med den buger den til min hest der har somme eksem den virke super godt smiley

• #8   9. apr 2020 Jeg har rigtig gode erfaringer med Absorbine Ultrashield. smiley
    Du skal dog bare være obs på, at det indeholder stoffet permethrin, der er meget giftig for katte. Så hvis du har mange staldkatte, så ville jeg nok finde noget andet.

• #9   10. apr 2020 Jeg har effekt af ultrashield.
    Men ja, det indeholder permetrin, det stof er giftigt for katte - men også det stof, der virker.
    Der er stoffer i ultrashield, man kan udvikle allergi overfor.

Jeg har så til gengæld ingen succes med insektmasker osv, da de bliver ødelagt hurtigt, når vallaker leger.

...
    Men, I den sidste ende, hvad der virker og ikke virker afhænger af, hvilke insekter du har.

• #10   10. apr 2020 Jeg lavede faktisk selv en insektspray sidste sommer, og syntes den virkede bedre end dem jeg havde købt.
    Så prøv at lav din egen, der er heller ikke alt muligt i. smiley

Kommentér på:
Anbefal en insektspray?

Annonce