{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
248 visninger | Oprettet:

Westernsadel - sjælland {{forumTopicSubject}}

Hej,

Da min nuværende westernsadel med stor sandsynlighed ikke passer hesten skal jeg have en ny - men hvem kører ud og prøver westernsadler her på sjælland? Hesten står i Storkøbenhavn.

Til yderligere info har jeg en kortrygget pony (islænderstr.), så hvis i har erfaring med nogle, der også har sadler til den størrelse, ville det være super fedt! smiley

Kommentarer på:  Westernsadel - sjælland
  • Doktor Who
    Doktor Who Online Tilmeldt:
    aug 2016

Følger: 23 Følgere: 19 Emner: 22 Svar: 3.024
    #1   16. maj Google
    Fuglebjerg
    Tuse Creek Ranch
    Højbo Ranch

-jeg ved ikke om de alle kører ud, men de sælger vist alle sammen western sadler og kan rådgive.

• #2   17. maj Du kan få kort westernsadel Bomløs tilpasset din hest. Se her

https://bomløsesadler.dk/produkt-kategori/alle-sadler/westernsadler-f/

Hun bor i Fuglebjerg og tager vist 700kr for at tilpasse din sadel. Du kan også prøve sadler hos hende mm

https://bomløsesadler.dk

• #3   17. maj Nu kan man heller ikke sætte direkte links ind mere. Forbandet HG smiley
    Kopier linket og sæt det over i nyt åben vindue

• Doktor Who
    aug 2016

#4   17. maj Saddle up well.

Hun sælger western sadler og kører ud.
    .. Så kan jeg ikke komme i tanke om flere

• #5   17. maj Tak for svar begge to smiley

Doktor Who: Jeg kunne ikke lige se at Fuglebjerg eller Højbo Ranch kørte ud med sadler, men de andre steder ser fine ud smiley

Miss Soffy: Har du selv erfaring med EDIX sadlerne? Har godt se på dem og de ser fede ud!

• #6   17. maj Nej jeg har ingen erfaring med det mærke men jeg ønsker selv at skifte over til ghost Bomløs. Ikke pga hesten men mere mig, da jeg døjer med min fysik og har indtil videre kørt på nr 4 sadel, som jeg får smerter af udover det er et problem at min hest er bred. Hesten bliver ikke skiftet ud men sadlen gør og gider ikke det pis mere med at finde på ny sadel hele tiden smiley
    Men jeg synes sadlen ser hammer fed ud, Kan godt lide at den er kort og at den kan tilpasses dig og din hest smiley
    Men jeg tænker at du kan få et problem med længden af de normale westernsadler, Så tænker du Er ude i Barefoot eller Edix etc. Og tænkte jeg at det var nærliggende at hun bor på Sjælland og koster vist 700kr at få ud til sadelprøvning smiley

• Doktor Who
    aug 2016

#7   17. maj Ring og spørg.

Jeg er tror ikke at de kører ud.
    Men - hvis du vil deltage i western vender du dig hurtigt til at komme omkring med din hest - der er nemlig geografisk langt imellem os.

Kommentér på:
Westernsadel - sjælland

x