{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
912 visninger | Oprettet:

Bruger offline siden 2012 {{forumTopicSubject}}

Hejsa HG!

Jeg tænkte - måske det bare er mig - men skal der ikke ryddes op i brugere på hg?

Jeg sad og kiggede brugere - tjaa bare for sjov - og syntes der er ekstrem mange brugere der ikke har været online i 7-8-9-10 år

Burde man ikke rydde op i de brugere og slette deres profiler - eller er jeg blot en idiot der tænker sådan?

Kommentarer på:  Bruger offline siden 2012
  • #1   19. jun Nu undrer jeg mig om det modsatte spørgsmål, hvorfor skulle de slettes?

• #2   19. jun Jeg tænker også det en skam og slette ældre brugere og hvad hvis de ønsker og bruge deres profil igen efter lang tid. Jeg har også været væk herfra en periode pga små børn, og vente så retur igen. Nogle gange sker der bare ting i livet som gør man ikke er online en periode

• #3   19. jun Jeg kan godt følge dig, i forhold til de profiler der intet indhold har, og ikke har været online i flere år.

Men jeg synes det ville være synd at slette profiler med indhold. For det første er at det er hyggeligt med de heste der er oprettet, og for det andet kan forumemnerne evt. være nyttige for andre;)

• #4   19. jun Det er bare dig. Folk har lov til at være her, selvom de ikke har været online længe. Det kan jo være, at de vender tilbage smiley

• #5   19. jun Tjae.

Helt generelt.
    Internettet er fuld af "døde" fragmenter af data - som bare bliver bevaret til evig tid.
    Bare fordi data ikke fylder i et fysisk depotrum betyder det ikke, at det er uden omkostninger at drive de IT ressourcer der kræves til at bevare data som aldrig vil blive savnet.

...
    Hvis der kom en funktion "når du ikke har brugt din profil i x tid, bliver alt data automatisk slettet", og man så skulle vælge hvor længe profilen var inaktiv før autodelete funktionen blev slået til - så ville jeg da bifalde!
    Samme gælder Facebook osv.

Men hjemmesiden får da et mindre flatterende men mere retvisende antal brugere.

• #6   19. jun Jeg bruger lidt profilen til at have en gemme en masse gamle billeder og videoer osv. Så jeg synes det er dejligt at min profil ikke bliver slettet, hvis ikke jeg bruger den i noget tid smiley

• #7   23. jun Jeg ville da være træt af det, hvis min profil blev slettet, selvom jeg ikke brugte den. Jeg har uerstatelige billeder her inde. Sådan tror jeg også andre har. Hestegalleri kan være eneste sted mange hestebilleder er, fra ens tidligere hesteliv.

• #8   26. jun men inaktiv i 8 år, så tror jeg skisme ikke, at man bare holder en pause.
    Der er rigtig mange dubletter!
    Tænker, at folk simpelthen opretter en ny profil, hvis de glemmer deres password.
    Så mit forslag ville være :
    1 år inaktiv = 1. notifikation
    1,5 år inaktiv = 2. notifikation
    2 års inaktiv = 3 og sidste notifikation.

• #9   26. jun Men hvad betyder det for dig om der er inaktive brugere? Eller måske nærmere hvad generer dig ved det?
    Er det fordi du synes det er dataforurening?
    Lige det kan ikke få mig op af stolen... der er dog mange andre ting herinde der kan.
    Heldigvis er vi forskellige smiley

Kommentér på:
Bruger offline siden 2012

x