{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.791 visninger | Oprettet:

HesteGalleri.dk
VIP
HesteGalleri.dk Administrator

Tilmeldt:
28. nov 2003
Følger: 1 Følgere: 159215 Emner: 80 Svar: 459

Hey Forsikring - Danmarks nye bilforsikring {{forumTopicSubject}}

På udkig efter en billigere bilforsikring? Hey Forsikring er Danmarks nye bilforsikring.

Vi tilbyder samme dækning, men til lavere priser. Indtast din nummerplade på  https://heyforsikring.dk og se hvor mange penge du kan spare.

Vil du også spare penge? Skift i dag, det tager kun 5 min.

Hey Forsikring - samme dækning, lavere omkostninger.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hey Forsikring - Danmarks nye bilforsikring
  • #1   6. aug 2020 i er da meget dyre tilforhold med de fleste andre

  • #2   6. aug 2020 Det kan ikke hamle op med hverken pris eller dækning på den nuværende forsikring!

  • #3   6. aug 2020 Er gallerierne bare blevet ét stort marked? Annoncering i forum, konstant adblock pop-up og selv i blog posterne. Gætter på at reglerne for annoncering i forum kun gælder det almene medlem?

    Forringelsen af gallerierne er nok til at jeg pr. princip ikke engang vil undersøge priserne.


  • #4   6. aug 2020 Seriøst. I er godt klar over at i bogstavelig talt jager brugerne væk fra jeres platform med jeres skamløse reklamer i alle mulige upassende afskygninger?? Det er så suspekt en måde at markedsføre på og jeg får af princip lyst til at boycotte alle der benytter sig af den slags mere eller mindre skjulte annoncer.

  • #5   7. aug 2020 Har Hestegalleri drukket af natpotten? smiley
    Annonce i Forum er nok til, at jeg heller ikke undersøger priserne på jeres forsikring.
    Forum er den primære grund til jeg er på Hestegalleri, ikke for, at blive bombarderet med dårlige og upassende reklamer, der henvender sig til voksne og ikke børn og unge, som der er mange af herinde. Reklamer for spil, sexlegetøj, telefoni og meget andet som ikke har en sk.. med heste, at gøre. Selv har jeg oplevet at et Forum indlæg jeg oprettede blev overskygget at en sexlegetøjs reklame. Hvad har sex med heste, børn og unge, at gøre? Ja jeg spørg bare.
    Alene de kommercielle bloggere er under lavmålet. smiley
    Hvis i helt vil miste jeres brugere, så bare fortsæt i samme nedadgående spiral og opdag, at det kun går den vej høns skraber. smiley
    Håber virkelig i fatter, at i er på vej i en forkert retning.
    Hvis i har brug for indtægter skal det ikke være fra upassende firmaer, målrettet en helt anden målgruppe, der ikke findes herinde. Men firmaer, der passer til heste og børn/ unge.
    Spørg os brugere hvis i er løbet tør for ideer. smiley


  • #6   7. aug 2020 Hey Hestegalleri!
    Hvis jeg stiller et spørgsmål til jeres ligegyldige forsikring? Svarer I så på et af mine spørgsmål?


  • #7   11. aug 2020 Hvad F..... er meningen. Annoncer i Forum. Er det ikke nok med alle de irriterende og komplet irrelevante blogindlæg/ANNONCER - aner ikke om folk virkelig gider læse den kære “Lines” annoncer. Tænker ikke. Så nu skal det også gå ud over Forum??? Nu må I simpelthen stoppe smiley smiley smiley Det næste bliver vel at galleri og marked bliver fyldt med Lo..!!??

  • #8   15. aug 2020 I er så sindsygt til grin efterhånden.

    Sex, kviklån, forsikring? Jeg bruger efterhånden platformen til et godt grin om dårlig markedsføring.


  • #9   10. sep 2020 Er I ikke snart færdige med, at reklamere for denne elendige bilforsikring, som slet ikke er billig?
    Og nu er dette jo en hesteside, så det virker sært med bilforsikring, hesteforsikring meget bedre og relevant.
    Jeg har ad-block af samme årsag.
    Endvidere glor jeg på den skide ad-block boks, hvor man så ka kigge gratis med.
    Men nu betaler jeg i forvejen for min profil, ergo bør man selv ku vælge reklamer.
    Og endda latterlige og irrelvante reklamer.
    Er der nogen grund til, at hestegalleri ska være nederen at være på?
    Antallet af tråde og annoncer taler jo sit tydelige tegn, I er tilsyneladende blevet voldsomt ligeglad, bare I ka hive nogle skillinger ind, for der er ikke noget der tyder på, pengene blir brugt på hjemmesiden.
    Og tror self ikke der blir svaret, for det er jo efterhånden voldsomt useriøst, SUK!


  • Hanni B
    Hanni B Tilmeldt:
    dec 2018

    Følger: 1 Svar: 5
    #10   6. nov 2021 HEY BIL(!!) forsikring-kunne forstå det, hvis det havde været HESTE forsikring...
    Er grunden til disse annoncer, at bevare muligheden for hestegalleri kan vedblive, at være gratis? Ellers forstår jeg ikke meningen med, at skulle bruge tid på at åbne og læse en, for mig (når jeg er herinde) totalt irrellevant besked!!

    Jf ovenstående svar -betaler jeg, egentlig, for min profil?! Har ikke været opmærksom på, at jeg skulle være trukket for noget, fra hestegalleri, på mine konti..?!


Kommentér på:
Hey Forsikring - Danmarks nye bilforsikring

Annonce