{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
622 visninger | Oprettet:

Jer der rider med lammeskindspad {{forumTopicSubject}}

Jer der rider med lammeskindspad, husker i at nuller den "op" med jævne mellemrum??

Eller vaske den så den bliver vamset igen?

Den blever faktisk hurtigt flad, og måske endda klumpet, og så gør den mere skade end gavn.




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jer der rider med lammeskindspad
  • #1   26. aug 2020 Jeg rider gerne med lam under sadlen og ja det vaskes og passes så det holder sin funktion så længe som muligt smiley

  • #2   26. aug 2020 Jeg rider med dressurgamacher m. lammefyld... og det er samme issue! Åh gud, hvor er det nederen smiley Det skal netop puffes op konstant, ellers bliver det helt "trampet"/fladt. Og når de så sveder ved fusserne, så er det endnu mere besværligt. Så ih jo, jeg gør det hver gang, de skal bruges.

    Suk. Jeg håber snart den modedille med lammefyld går væk, for man kan næsten ikke købe dressurgamacher uden kunstigt eller rigtigt lam for tiden smiley


  • #3   26. aug 2020 Jeg føler det er en kæmpe fordel at jeg har falsk lam under min sele, som i virkeligheden mest bare er pelset tykt stof. Det blev jævnt fladt allerede ved første brug smiley
    Jeg frygter den dag det skal vaskes, for dens ringe kvalitet gør garanteret at den bliver mere skæv og klumpet af det. Jeg har det kun for at løfte selen en anelse. Jeg ville helst have haft et andet tykt underlag, men det fandtes ikke i den størrelse.

    Jeg hader at vedligeholde fugtigt, beskidt lam der er indsmurt i en blanding af sved og mudder.


Kommentér på:
Jer der rider med lammeskindspad

Annonce