{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gamle tæpper og hø
  • #1   7. sep 2020 Fidusen er sikkert, at fugt fra kondens og andet vil ramme tæppet og ikke høet.
    Der er nogen, der dækker hø med halm pga det formål.
    Jeg mener, at hvis der er så meget kondens /fugt i luften at det er et problem for høet, så ville jeg genoverveje hvor jeg opbevarede hø - og finde et mere tørt sted....

    Hvis man bruger tæpper for at undgå flyvende strå (hvis der fx er gennemtræk ved hø opbevaring), så kan det sikkert stoppe nogle strå fra at blive blæst væk...
    Men, det sidste er bare noget jeg forestiller mig, men ikke har hørt om nogen gør.


  • #2   8. sep 2020 Vi har sådan nogle slags fiberduge mener jeg de hedder, over vores hø i laden. De fungere super, vi har købt dem af vores hø mand.

  • #3   8. sep 2020 Lyder som en god ide, hvis du døjer med fulge og rotter og katte der render og skider på høet. Bare husk at høet skal kunne få luft, så det ikke samles fugt under overdækningen, for så får du forgæring.

  • #4   8. sep 2020 Jeg har lagt et tyndt lag halm ud over overfladen. Tænker på sådan nogle tæpper som hundetæpper og plaider. Tror også presenning bliver for tæt.
    Fiberduge lyder også som en ide.


Kommentér på:
gamle tæpper og hø

Annonce