{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hest dræbt i ulykke :'(
  • #1   14. okt 2020 Forfærdeligt at læse smiley men når nu det skulle gå så galt, så det heldigt (hvis man kan sige det sådan) at hesten blev slået ihjel på stedet så den ikke led. Og heldigt for rytter og billisten også at de slap for mén på kroppen.

  • #2   14. okt 2020 Har prøvet det. Ikke på ridetur vel at mærket. Ganske forfærdelig.
    Noget der absolut ikke gjorde det bedre var at folk på nettet er utroligt kloge i forhold til hvordan man skulle have gjort og alt muligt pis. Så skulle man have haft reflekser på, så skulle man have gjort dit og dat...selvom man allerede gjorde alt hvad man burde for at passe på sin hest.


  • #4   14. okt 2020 Helt enig med jer i at det var godt at hesten døde med det samme ved sammenstødet , men puha en grim oplevelse det må have været for alle parter smiley



  • #6   14. okt 2020 Miss soffy

    Død på stedet er ikke altid med det samme. Tror mere det betegnelse at vedkommende/dyrret ikke nåde fra stedet, eller at nåde at flakke væk før der kom lægehjælp.

    Taler af erfaring da en ung knægt jeg pustede luft i han blev beskrevet som død på stedet i avisen. Han var ikke død med det samme, han nåde at tale kort med sin ven, få svært ved vejrtrækning "forsvinde" blive flyttet og pumpet på, før jeg så øjnene flakke væk.

    Så gik der ydeligere noget tid før der kom læger, og de så erklærede ham død.


  • #8   14. okt 2020 Ina - jeg ved det, har arbejdet på dyreklinik i nogen år og har set en del af bagsiden af medaljen og vi er helt enig. Men det fantastiske ved kroppen er, at den udsender adrenalin i stressede eller shokkede tilstand til man ikke mærker til noget i den tid uanset om det går det ene eller anden vej. om det er en trøst ved jeg ikke men forfærdeligt er det at miste nogen man holder af og den smerte kan man ikke fjerne men lære at leve med.



  • #9   14. okt 2020 Rosa:

    Puha din erfaring med omtalte ulykke sted er ikke ligefrem opløftende smiley det er bare så skrækkeligt og uhyggeligt at du kan sige at det er et under det ikke sker oftere smiley
    I har ikke forsøgt og kontakte kommunen eller dem som har med vejen og gøre? For det er da uhyggeligt og tænke på,.,

    Nu ved jeg godt at en løs hest er der ingen der kan forebygge noget for og det kan virkelig ske for os alle at hesten stikker af for os smiley

    Min værste frygt er os når vi herude hos os går eller rider med vores heste, vi har virkelig nogle befærdede veje herude og vil hesten rende hjem - ja så er det over en befærdet lille landevej men hvor folk tror det er en racerbane , selvom jeg godt ved at løber en hest ud foran en bil. - så er km/t jo hip som hap, for der vil helt klart komme grimme skader på både hest og køretøj uanset hvad smiley

    Ej jeg føler virkelig med den 13 årig pige - tanken om og miste sin bedste ven på den måde smiley frygteligt smiley


  • #10   14. okt 2020 Folk kører ofte virkelig stærkt på den strækning.

    Forfærdeligt for alle involverede! Men stakkels, stakkels pige smiley


  • #12   15. okt 2020 Rosa :

    Puha, lyder ikke som det mest heste venlige sted i har der mht trafikken. smiley



Kommentér på:
Hest dræbt i ulykke :'(

Annonce