{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb Af Ridebukser
  • #1   5. dec 2020 Det du synes er mest behageligt.
    Jeg køber feks knægrip da jeg synes jeg sidder for låst i sadel med fuldgrip. Og jeg bemærker knap når grippen er slidt af. Fuldskind kan jeg ikk lide da de ikk er elastiske nok. Så køb det du føler er behageligst for dig og prøv dig evt lidt frem


  • #2   5. dec 2020 Smag og behag.

    Det meste af året rider jeg i karlslund bukser med fuldskind.
    Jeg sidder ikke låst, glider heller ikke.

    Om sommeren er de for varme, når det er varmt nok rider jeg i tights, og den slags fås kun med grip.

    Desværre skal man prøve sig lidt frem.
    Det afhænger også af din sadel.
    Hvad der virker i min lædersadel virker ikke nødvendigvis i kunstskind.


  • #3   5. dec 2020 Jeg rider kun med fuldskind, har et par med grib og dem bruger jeg faktisk aldrig, jeg føler mig bedst tilpas i fuldskind, men det er smag og behag fra person til person smiley

  • #4   5. dec 2020 Hvad med grib de holder nok ikke så længe som skind eller hvad

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #5   5. dec 2020 Det er virkelig en smagssag.

    Jeg har et par med grip, som er elendige at ride i, fordi at grippen er for voldsom, og derfor nærmest klistre sig til sadlen.


  • #6   5. dec 2020 Holdbarheden er virkelig med stor variation fra mærke til mærke.
    (og måske også lidt afhængig af, hvordan du vasker det?)

    Mine ældste karlslund bukser er ca 3 år. Ser stadig kun let brugte ud, ligner nogen der er et halvt år gammelt. Karlslund med skind holder rigtig godt hos mig, selvom jeg bruger dem meget.
    Jeg har 1-2 pr tights, som er ca 5 år gamle, de, de er da slidte, men, okey. Billigt, undgået model fra hooks. Nok de bedste jeg har haft + billigste.

    Jeg har et par grip bukser, med reflekser og grip. Reflekserne er røget af, grippen virker ikke. Men - stadig pæne som gemacher.
    Og et andet par. Den mest populære model hooks har haft. Er de et år? Jeg tror at de er købt på efter-jul udsalg sidste år. Næste gang jeg skal male eller andet beskidt arbejde bruger dem, og smider så ud. Grippen virker knap nok og der er næsten slidt hul i stykker.
    Suk.

    Der er ikke noget sikkert mønster i, hvilke mærke der holder. Grip / skind / tights / bukser? Jeg synes at det er uforudsigelig.
    Så - køb et par, du selv synes sidder godt. Er de gode efter et par måneder, så køb et par til.


  • #7   5. dec 2020 Jeg foretrækker helt sikkert fuldskind. Har 2 par med grip. Det ene er okay og der sidder jeg ikke for fast (ved ikke om det er pga slid eller hvad), men mine tights føler jeg sidder så godt fast at jeg glider rundt indeni bukserne! For et par måneder siden fandt jeg så et par med fuldskind og havde helt glemt hvor gode de er. Fra nu af er det det eneste jeg gider ride i, selvom det er mega svært at finde og især når man vil have jodphurs

  • #8   5. dec 2020 Jeg har skiftet alle mine ridebukser ud med bukser med grib! Hader og har altid hadet skindet, får mærker og sår af skind, så grib er et total plus her!(:

  • #9   6. dec 2020 Jeg rider kun med bukser fra Pikeur. Her får jeg grip, som ikke klistrer alt for meget og og som holder lige så godt som kunstskind. Jeg trives bedst med meget elastiske bukser, men hader dem med virkelig klistret grip. Derfor er jeg endt med Pikeur.

Kommentér på:
Køb Af Ridebukser

Annonce