{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mål for 2021??
  • #1   2. jan 2021 Mine heste mål er :

    Caspian at få ham gang igen til sommer - lige nu er han “fravalgt” som ridehest, da jeg har nok i det andre.
    Freiherr skal i tilridning her midt januar - så ham glæder jeg mig til at lærerat kende som ridehest smiley
    Pinot - han skal trænes mod GP, så det er især styrke i passage og så etterne som skal på plads. smiley

    Jeg vil gerne nøjes med at ride 5-6 dage om ugen - især når jeg både har Freiherr og Pinot i gang.

    Og i stalden ønsker jeg mig vandkopper i år smiley

    Jobmæssigt ja der må vi se - er påvirket af Corona så lad os se hvad der sker smiley

    Og så håber jeg både manden og jeg undgår Corona - det må være det største mål.

    Mvh Charlotte


  • #2   2. jan 2021 Det eneste mål jeg har for hesten er at vi kommer igennem 2021 uden skader og kan nyde tiden vi har sammen.

    Mine personlige mål er at tabe minimum 5 kg og generelt få det bedre mentalt. Det betyder, at jeg skal få det bedre med mig selv, mindske min stress og bliver bedre til ikke at få dårlig samvittighed mv over ting jeg ikke kan ændre og i stedet sige pyt smiley


  • #3   2. jan 2021 Mine mål er, at holde mine 2 heste i go stand. De rides ikke. Den gamle på 24 er pensionist. Kan i princippet godt rides, men blir det ikke og slet ikke af mig. Den unge ( 16 år ) er aldrig blevet redet og har gået som følhoppe og foldbums. Min gode hesteveninde er vild efter, at få lov til, at låne hende ( Palomino ) til et føl efter en af hendes Irish Cob hingste med cremegen, men jeg orker ikke flere føl.
    Et andet mål er, IKKE at få flere sygdomme og lidelser. Syntes jeg har nok i dem jeg allerede har. Undgå, at få Corona, selvom det blir svære og svære, da vores kommune har været lidt belastet.
    På jobsiden håber jeg da vi, fortsat, får travlt. Selvom jeg kørte mig selv, lidt, for hårdt ( er fleksjobber ) op til jul. Ferien har været for kort, men er da klar mandag morgen.
    Ellers har jeg ikke så mange planer for 2021. Jeg tar fremtiden som den kommer.


  • #4   2. jan 2021 Jeg søger part men har måske fundet et godt match, det finder jeg ud af imorgen, så jeg har hjælp til at holde Sam mere igang.
    Så kan jeg bruge mere tid på at finde ud af hvad der er galt med mig og få hjælp til at bearbejde det.
    Så har jeg sat et mål for fremtiden hvis det lykkes men det må vi se til den tid, og så satser vi på et større hjem smiley


  • #5   2. jan 2021 Godt nytår alle sammen!

    På hestefronten er der ikke det store at komme efter i år, måske jeg vil lede efter en part på et tidspunkt.

    Personligt; vi er lige flyttet ind på vores kæmpe store gård, som desværre ikke er blevet holdt ret godt i de 2 år det har været lejet ud, så der er virkelig meget der trænger til at blive gjort, og pga. corona så er vores planer om at renovere køkkenet sat lidt på pause, for vi kan ikke komme ud og se eller købe noget som helst, vi har ellers taget lang ferie for at få det færdigt inden vi skal på job igen, Men vi må tage det som det kommer, heldigvis er der to køkkener i huset, så vi ikke står uden.
    Så mit mål for 21 må vel være at få sat i stand i huset og når foråret melder sin ankomst, så er det igang udenfor, så gården fremadrettet ser præsentabel ud smiley


  • #6   3. jan 2021 Mit mål er at min dressurhest bliver rask (vi bøvler med mavesår) og hun generelt bliver holdt skadesfri i 2021.
    Jeg håber, at jeg får muligheden for at vise hende frem på stævnebanerne og gerne i MB dressur, som juniorklasserne på landsplan går i. Jeg vil også rigtig gerne starte Ecco Cup på hende i år, men første skridt er i hvert fald at få hende rask smiley


  • #7   3. jan 2021 Mit mål: ride en masse skov turer inden der kommer føl til maj smiley

  • #8   3. jan 2021 At få smidt den "coronavægt" jeg har raget til mig igennem 2020.. Er gået i gang nu med at skære ting fra i min kost, da det er min største last. Så jeg burde se resultater indenfor de næste par måneder.

    At få mere undervisning, så vi kan komme videre og måske, (hvis jeg er klar) snuse lidt til at par stævner når det er muligt. Selvom planen ikke er en MB til at starte med, så vil jeg gerne have changementerne helt på plads i løbet af året, også.


  • #10   3. jan 2021 Det er mit sidste ponyår, og originalt var mit mål at nå at ride LB på min pony inden hans skal pensioneres, men jeg ved desværre ikke om vi kan nå det.. ;(

  • #11   6. jan 2021 Godt nytår til jer alle smiley
    Heste sagen skulle gerne blive meget mere af
    Gerne udvidelse af flok.
    Min lille familie skal gerne trives og vi skal gerne have ryddet op uden for den gård vi overtog i oktober.
    Vh Annette


  • #12   6. jan 2021 Årh ha, jeg har desværre ikke tilladelse til at afsløre de helt store planer endnu, men..

    Jeg kan afsløre at jeg har fundet mig hest nr 2. Ikke planlagt, og langt fra hvad egentlig havde sat mig for at hest nr 2. skulle være. Men det er en hest jeg kender, og som kender mig. Det betyder også at jeg drømmer om endelig at kunne ride igen.

    Derudover så håber jeg på at blive endnu bedre til agility træning med min hund Menja. Vi er stadigvæk på sandkasse hold - egentlig ikke fordi at vi har svært ved øvelserne, men fordi vi har haft svært ved kontakt. Til træning har hun tit bare vendt røven til mig og rendt over og irriteret alle andre til træning. Så jeg vil vildt gerne kunne bevise at jeg ikke er lost med min første gangs hund smiley

    Og så skal jeg være færdig med min uddannelse - det er simpelthen noget der fylder for mig nu. Og nej, jeg er stadigvæk ikke fair af at være kontor-mus.. Men jeg må indrømme at jeg altså ér god til det, og at det måske handler om at finde det rette kontor for mig. Uanset hvad, så skal jeg i løbet af 2021 have skrevet min fagprøve, som jeg så skal op og forsvare i september.. Og i november, vil jeg så være færdig på min elevplads.. Og så bliver det først spændende hvad der sker efter det!


Kommentér på:
Mål for 2021??

Annonce