{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstaldning søges - omkring Holstebro/vinderup
  • #1   9. feb 2021 Stald NorDen
    Stald Ålskov


  • #2   9. feb 2021 Kender du andre steder?

  • #3   9. feb 2021 Hvis du har facebook, tror jeg at du får mere ud af at lave et opslag i en af de lokale heste grupper. Der plejer der i hvert fald at komme mange steder/ forslag op smiley Hvis du ikke er meget for at slå et opslag op kan du bare søge på opstaldning inde i f.eks. "Hestefolk i holstebro og omegn" så kommer der mange tideligere opslag op om folk der har søgt også kan du læse i deres kommentarer hvor folk har skrevet potentielle steder. Ellers er der også danskopstaldning.dk du måske kunne finde noget på. Vil så også lige nævne at de forslag der står ovenover ikke er små steder, hvis dit ønske er at finde et lille sted med plads til under 10 heste eller hvor lav din definition af "lille sted" er smiley

  • #4   9. feb 2021 Her er de rigtig søde. Mine stod der indtil jeg flyttede til Vejle. Kæmpe plantage man må ride i og militærterræn man må ride i i det fleste weekender. Mener det hedder Domdal hestepension.

    profilbillede
  • #5   9. feb 2021 Hej Maria,
    Jeg synes ikke lige at jeg kan finde gruppen på Facebook, desværre.

    Ser helst at det er et lidt mindre sted. Gerne under 10 heste. smiley


  • #6   9. feb 2021 Sidst jeg stod på Domdal var vi under 10 heste. Det kan selvfølgelig have ændret sig. Det er ikke noget stort sted smiley

  • #7   9. feb 2021 Hej Louise,
    Det må jeg prøve at undersøge.
    Tak for hjælpen smiley


  • #8   9. feb 2021 Katrine, mystisk at du ikke kan finde den gruppe har lige tjekket og det er "Hestefolk i Holstebro og omegn" den hedder. Ellers prøv om du kan finde "Alt til hest og rytter i Holstrebro og omegn!" mit indtryk er dog at den ikke bliver brugt lige så meget som den første smiley

  • #9   9. feb 2021 Det synes jeg også er lidt mærkeligt.
    Jeg prøver at kigge i den anden gruppe.
    Tak for hjælpen smiley


Kommentér på:
Opstaldning søges - omkring Holstebro/vinderup

Annonce