{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
323 visninger | Oprettet:

Cavallo vs De Niro {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have nye ridestøvler på mål er er meget i tvivl om jeg skal vælge cavallo insignis eller de niro rafaello.
Jeg synes cavallo er pænest og man får mest for pengene, men mange sværger til de niro, er det pga pasform eller holdbarhed?
Jeg vægter god støtte i anklen og ikke for meget bevægelse.
Hvad er bedst og hvorfor?

Kommentarer på:  Cavallo vs De Niro
  • #1   24. feb Nogle af os kan ikke bare vælge og vrage melle de forskellige støvle mærker smiley

Der er støvlemærker jeg slet ikke kan få foden ned i, fordi jeg har en høj vrist, så jeg er "nød" til at vælge dem som jeg kan passe smiley

Så derfor er mit råd til dig, at du må ud og prøve de forskellige mærker, og så finde dem du befinder dig bedst i.

Personligt passer jeg Cavallo godt.

• #2   24. feb De Niro er super. Jeg synes Cavallo er plastik-agtige. Prøv at tage ud i en rideudstyrsbutik, der forhandler begge.

Jeg har et par De Niro Tiziano og et par De Niro Bellini - næsten samme model som Rafaello, bare med smallere ankel. De er begge lavet på mål.

• #3   24. feb Jeg ved jeg kan passe de niro men er i tvivl om de er stive nok.
    Tænker når de laves på mål, bør begge kunne passe?

• #4   24. feb Dipsey : At de laves på mål betyder kun at man tager feks. en str 39 fod syr at skaft på i den ønskede højde/brede.

Der bliver ikke taget højde for hvordan din fod er udformet, så hvis jeg ikke kan få min fod ned i en standard støvle, så kan jeg heller ikke få den ned i en der er lavet på mål smiley

Man kan sikkert godt få lavet et par støvler helt fra bunden, og hvor foden ogsså bliver lavet spc. til dig, men så tænker jeg at vi er en meget høj prisklasse, +10.000,-

• #5   24. feb Mine cavallo ridestøvler gik i stykker, kort tid efter jeg havde købt dem smiley

• #6   24. feb Jeg havde godt nok en anden Cavallo model, men jeg synes de var meget stive og sank ned på en ubehagelig måde, så de nagede i anklen. Har desværre ikke erfaringer med De Niro, men har hørt meget godt. Jeg holder mig til discountstøvler til mit brug smiley

• #7   24. feb Jeg har lige købt nye og ville også have efter mål, jeg tog afsted og fik målt til et par Cavallo, men ekspedienten fandt så skemaet fra De Niro og her kunne jeg få en standard støvle (der er flere størrelser og kombinationer) så endte i et par rafaello med standard mål.

• #8   24. feb Tak for input. Kan godt høre det lyder som om de niro er bedste valg, der får jeg bare kun standart til samme pris som cavallo med en masse flotte tilvalg smiley

• #9   24. feb ja De Niro er en smule dyrere, men jeg fik alligevel et par rafaello med midtnight top og crystals for godt 7.000

• #10   25. feb Jeg har smalle ankler, og derfor kan jeg ikke bruge Cavallo.
    De "falder til" på en måde så de kommer til at skarve og "hænge" om anklerne på mig.

Jeg har prøvet et hav af forskellige mærker, men synes ikke jeg havde råd til et par De Niro, da de skulle laves i specielle mål for at passe mig (igen pga smalle ankler) MEN jeg er helt vild med den kvalitet De Niro har - super lækre støvler! Uden at sige noget dårligt om andre mærker, så synes jeg bare man kan mærke stor forskel i kvaliteten her. Synes faktisk man får et par top lækre støvler til prisen ved De Niro - men det er bare ikke alle der har råd til det.

Endte op med en Mountain Horse som jeg endda passer i alm mål! Den er blødere end Cavallo, men stadig med god stabilitet. Købte dem på tilbud til 2900, og det er snart 5 år siden. De har kun fået skiftet lynlås her i foråret, ellers holder de endnu. smiley

• #11   26. feb Tak for jeres input, jeg må forbi en butik der har begge dele og snakke med dem. smiley

• #12   1. mar Min cavallo-støvler lever på sit 7. år; De har fået skiftet lynlås men fungerer ellers upåklageligt, på trods af, at jeg nok ikke altid er lige flink over for dem smiley

Kommentér på:
Cavallo vs De Niro

x