{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Herpesvirus 1 i spanien
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #1   9. mar 2021 Det er så forfærdeligt for hestene!

    Men jeg tænker samtidig noget. Og det er ikke særlig kønt


  • #2   10. mar 2021 Ærligt jeg havde sgu nok også pakket min hest sammen og kørt afsted hvis den ikke havde symptomer og så fundet en nedlagt stald i nærheden tilbyde bondemanden en ordenlig sjat penge så den kunne stå til papirerne var i orden

    der er jo slet ikke blevet skærmet af for de raske heste det kritisk.


  • #3   10. mar 2021 Når man har med dyretransport så skal man selvfølgelig tænke på dyrevelfærd

    En stævneplads er i princippet stadig under transport da det ikke er et autoriseret omlæsningssted eller hjemmestalden (det er kun fordi man bruger dyret til stævner der er "et hul i systemet")

    så om den står under transport i en nedlagt stald eller på en stævneplads den er under transport

    og som chauffør skal du sikre forholdene for dine dyr er i orden

    jeg skal som chauffør ikke have det dyr jeg har under transport i en syg stald da dens veldfærd i transsit tiden er i risiko


  • #4   10. mar 2021 Men jeg som chauffør skal så heller ikke have et sygt dyr på min transport der er det mit ansvar som chauffør og bedømme om dyret er transport egnet dyrlæge eller ej sååååeee.

  • #5   10. mar 2021 udfra hvad jeg tidligere har kunnet læse, har stævneledesen nede på det stævne hvor der startede, fortiet det.. har læst om en rytter der kom derfra med 2 heste derfra, og måtte efterlade en hest på pladsen, med en groom, og mistede en hest, hun overvejede anmelderser af stævnet vist nok, fordi virusen allerede var brudt ud da hun ankom, men ledelsen vist ikke ville melde ud om det

Kommentér på:
Herpesvirus 1 i spanien

Annonce