{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Æblecider erfaring?
  • #1   28. jun 2021 Læste for mange år siden, at det skulle være godt mod gigt hos heste. Men om det er godt som udrensnings kur, ved jeg ikke. Prøv Google. De kan svare på meget smiley

  • #2   28. jun 2021 Jeg bruger det til min frieser, det skulle gerne hjælpe med at styre insulin niveauet så der ikke bliver oplagret så meget fedt. Om det virker ved jeg ikke, jeg bruger det i forhold til at forebygge forfangenhed og hjælpe med vægttab. men jeg bruger også andre tilskud og ind til videre har min hest ikke vist tegn på det. Men det kan også bare være han ikke er disponibel for det. Jeg får det billigt så tør heller ikke lade være. Fedt hvis det kan hjælpe på gigt min har lige fået konstateret begyndende forandringer så endnu en grund til at give det smiley

  • #4   29. jun 2021 Helena H: hvor køber du det hvis man spørge smiley

  • #5   29. jun 2021 Lisette: det var ikke fordi jeg ville udrense men mere en forespørgelse især mht til forebyggelse af forfangheden. smiley

  • #6   30. jun 2021 Jaa det nok ikke til meget hjælp jeg køber det igennem min far som bestiller det igennem et eller engros firma. Så hvis du kender nogen der arbejder i køkken kan det self. Være en mulighed smiley

  • #8   8. jul 2021 Det var meget populært for år tilbage, for at gå i glemmebogen og er så nu inde i "varmen" igen.Jeg var til et foredrag med Mette Aarup omkring hedtetænder, og hun havde forskellige ting hun frarådede. Et af dem var æblecider, da fodring med dette over tid ødelægger emaljen. Hun frarådede også godbidder, men forslog at man i stedet skar en gulerod i små stykker, og sådan var der flere ting hun nævnte.
    Jeg tænker at jeg hellere ville bruge nogle af de fine tilskud der er på markedet. Min dyrlæge foreslog enten equi glucosense eller meta support fra dangro.


  • #9   8. jul 2021 Det kommer vel an på hvordan det gives? Min får det altid i sin mash hvor der er rigeligt med vand for også at fortynde det. Vil aldrig hælde det over foderet, det kan også give mavesår hvis det ikke fortyndes smiley

Kommentér på:
Æblecider erfaring?

Annonce