{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
337 visninger | Oprettet:

Islænder for og imod {{forumTopicSubject}}

Jeg har altid været en rytter til de store heste.

Men er nu blevet tilbud og købe et islænder føl.
Skal op og se dem på torsdag.

Jeg glæder mig. Jeg har aldrig rigtig kigget efter islænder før, men min veninde har lige købt et islænder føl. Og har været med hende deroppe og kigge. De er mega søde.

Det bliver lidt spændnede

Kommentarer på:  Islænder for og imod
  • #1   21. sep Jeg har også altid være stor Heste rytter, men rafter at min veninde købte islænder og jrg var med oppe og prøve den, har jeg efterfølgende prøvet en anden islænder også. og det er smadder hyggeligt.
    Derfor kigger jeg både på stor hest og islænder, når jeg skal have min næste hest. smiley

• #2   21. sep Også igennem min veninde, jeg er begyndt og kigge på islænder. Og hun få et islænder føl hjem til december. Dem jeg skal op og kigge på imorgen og brødre til min venindes føl smiley

Og d. 1/10 skal vi ud og se 6 Frederiksborg føl. Samme avler.

• #3   21. sep det bliver da spændende smiley
    held og lykke med det hele smiley

• #4   21. sep Mange tak smiley

• #5   53 sekunder siden jeg ville vælge en med god energi, for på en så lille hest, der er lidt til den dovne side og man er vant til stor hest, så går det lidt for langsomt. Min islænder er lidt for doven og meget pasbunden, han er super sød, lidt hård ved de andre heste. Han er bred og han bliver meget sjældent bange for noget. Han er super til min datter, der elsker ham overalt på jorden.
    Jeg tror, at de let får brug for sko, da deres hove er ret små. Men til gengæld er de billigere i foder og de er lette at holde i f.eks. løsdrift. De er meget hårdføre.
    Der findes mange gode klubber som også er for voksne ryttere, hvor andre rideklubber er det mest unge piger og børn
    Man slipper for dækkener.
    Dette er min erfaring med dem, men selvfølgelig er der forskel på, hvor i landet man er osv.

Kommentér på:
Islænder for og imod

x