{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  bedste senior foder
  • #1   14. okt Min får: vitaminer, LinOchrunch, maxirice, fiberpiller og selvfølgelig godt med god hø/wrap. Jeg har opgivet at give hende et færdigt senior/normal foder da hun har dårlige tænder og maden skal blødes op.

Min har haft svært ved at holde huld, men senior heste er jo ikke ens så et foder som passer alle tvivler jeg på man kan finde.

Det afhænger jo meget af hesten:
    Har den svært ved at holde huld
    Er den overvægtig
    Begynder muskelmassen at svigte
    Er der alders sygdomme man skal tage højde
    Begynder ledende og kroppen og være slidt
    osv.

• #2   14. okt Jeg har to gamle seniorer på 22½ år. Den ene er en tyk nordbagge og den anden er en travhest af den slanke model.

Den gule får et par kilo ts wraphø, og må æde halm i boksen for resten. Til at lokke den ind fra folden, får den lidt equsana-musli og noget alfa omega. 3 gram eller sådan noget.

Den brune får det wraphø den kan æde. Kraftfoder får den et par kilo equsana-musli og alfa omega. Derudover et par kilo kalvefedefoder, ellers bliver den til ingenting.

• #3   14. okt eggersmann sernior, maxirice og selvfølgelig hø smiley

• Shanne S
    Shanne S Tilmeldt:
    feb 2015

Følger: 1 Svar: 2
    #4   20. okt Vores araber på 20 år får HesteSpark fra Højlund mølle til 189 kr for en 20 kg sæk og så får han en tsk glukosamin i aftensmaden + b vitaminer 14 dage forår og efterår når han skifter pels.
    Derudover har han altid fri wrapbar og står på halm. Han stortrives og er i fin foderstand. Har fået den samme slags foder de sidste 5 år. om sommeren kun græs + 1/2 litermål spark når han har været redet. Han er i perfekt foderstand, fin i pelsen og har gode hove

Kommentér på:
bedste senior foder

x