{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.071 visninger | Oprettet:

Hjælp til Opstart af salg af udstyr /evt. Eget design {{forumTopicSubject}}

Hej Alle ??
Jeg har længe gået med tanken om at starte med at forhandle rideudstyr. Enten for andre eller (helst) starte eget designet udstyr.
MEN jeg kan intet finde på Google hverken om opstart ( hvilke man kan sælge for)
Forhandlere.
Eller hvordan man evt kommer igang med selv at designe. ??

Så hvis nogle hsr gode råd eller lign modtager jeg med kyshånd. Gerne link og lign med hvem man kan kontante og generelt muligheder. ??

Jeg ved godt at der er mange butikker rundt i DK og derfor meget konkurrence men bor på Bornholm og dem vi hsr haft tidligere er alle flyttet/lukket så vi har kun land og fritid ??


Kommentarer på:  Hjælp til Opstart af salg af udstyr /evt. Eget design
  • #1   5. feb 2023 tænker da 'bare' du skal kontakte de mærker du vil forhandle og spørge. Man plejer selv at købe vare hjem (til indkøbspris) så det kræver en god opsparing at starte op.

    jeg har førhen også haft lyst til at producere mit eget rideudstyr og fandt denne hjemmeside https://www.made-in-china.com hvor du kan kontakte forskellige fabrikker der kan lave produkter ud fra dine ideer/skitser.


  • Dorte H
    Dorte H Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 207
    #2   7. feb 2023 Beklager, ingen erfaring med opstart af forhandling og/eller produktion af egendesign - men med mindre du går med tanker om netsalg, er det måske lige værd at grave lidt i, hvorfor de fysiske butikker alle er lukkede igen..?

Kommentér på:
Hjælp til Opstart af salg af udstyr /evt. Eget design

Annonce