{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
275 visninger | Oprettet:

Så fik jeg dem... {{forumTopicSubject}}

Ja som nogle af jer nok ved, så har jeg været lidt/ret sur over at man skal bestille for over 150,- på hooks.dk. Julebenbeskytterene kostede jo kun 120,- og når man bruger flere penge på ridning end man får i lommepenge, er 20,- altså en mega formue. Hvad gør man så, når man bor i Århus og Hööks ligger i Kolding? Man får da bare sin Vejle-faster til at købe dem til sig og så sende dem smiley Hun er godt nok en strid mokke, der kræver et "Tusind tak" hver andet minut. Hun understregede også, at hun aldrig ville gøre det igen (Har man lov at være sur eller hvad?)
Nå, hovedsagen var, at hun ville sende dem til mig - og så kom de altså her i morges. Jeg regnede da med at få noget for pengene, men de overstiger altså min vildeste fantasier:
Pelsen indeni er bare SÅ blød og så er de dejligt nemme at åbne og lukke med velcro, og noget supergodt stof, og åhh jeg kunne blive ved! Jeg glæder mig rigtig meget til at prøve dem på ham i morgen, men jeg er nu helt sikker på de passer! Og så skal de ikke bruges før stævnet på lørdag, så de ikke bliver beskidte smiley

Det kan godt være at der ikke har været ros omkring skridttæppet eller ridehjelmsnissehuen, hvor ingen af delene passer, men de her benbeskyttere er bare supergode! Så jeg kan klart anbefale dem!

Nå, det blev lidt... meget langt, så jeg stopper nu!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så fik jeg dem...
Kommentér på:
Så fik jeg dem...

Annonce