{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
531 visninger | Oprettet:

Agressiv/truende pony på fold? {{forumTopicSubject}}

Hej HG'er.
En bekendts pony har en meget agressiv og truende reaktion på fold over for mennesker. Den sødeste over for andre heste.
Ponyen lægger øre, trækker op i mundvigerne og lægger an til spark. Den har også sparket ud efter folk.

Hvad kan man gøre med sådan en pony?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Agressiv/truende pony på fold?
  • #1   26. feb 2008 den kan være bange. hvis den har været slået..

  • #2   26. feb 2008 Sådan en havde jeg engang :b
    hver gang den kom for at angribe, havde vi en stor jakke som vi havde åben, og når den kom, vendte vi os om og gjorde os store, og åbnede jakken og sagde som en bjørn agtig noget :b
    Vi så MEGET dumme ud, men det hjalp, håber i kan bruge det :b


  • #3   26. feb 2008 er der nogen specielt grund til den gør det måske mishandling før i tiden eller.? For så vil jeg foreslå noget træning fra jorden tillids lege. Men hvis det er så gør det at i trækker ponyen, ud på fold,slipper den går nogle skridt væk, og hen og tag fat i den igen, giv den en godbid og træk den ind igen, gør det masser af gange, det skulle meget gerne hjælpe..

  • #4   26. feb 2008 Ved ikke. Jeg kan slet ikke fange min på folden xD

  • #5   26. feb 2008 Det er kommet efter den havde en træls opæevelse med en sadel. Det har gjort den sådan.

    Tak for jeres svar. Det kunne de jo prøve.

    Kom meget gerne med flere svar.


  • #6   26. feb 2008 sabina var på samme måde, hun ramte bare altid, til sidst måtte jeg have springvest ridehjelm og en pisk med for at være sikker på ikke og slå mig for meget, og så en spand foder,, det gik lige så stille over, jo mere hun begyndte at stole på mig,1 men sabina var virkelig krampen over alle kramper

  • #7   27. feb 2008 Du kan tage et tov med i folden og når hesten begynder at true så svinger du med tovet foran dig. Det viker tit da det betyder at du er en hest som svinger med halen og advare om at holde sig væk.
    Når det handler om at fange hesten så gå mod den og hvis den går væk så gør du det også og så stiller du dig med ryggen til og ofte kommer hesten og og puffer til dig af nysgeriighed.


Kommentér på:
Agressiv/truende pony på fold?

Annonce