{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
578 visninger | Oprettet:

Dyremishandling ( I dag) {{forumTopicSubject}}

Jeg er virkelig rystet over det her og vælger derfor at skrive det til jer for at komme af med det..

Jeg når at komme hjem fra hesten og kommer li inden for døren og så siger mine brødre at min mor skal opereres.. What? Tænkte jeg bare li.. Nå men de sagde vi skulle køre ned mod den sindsyge bonde, troede hun var kommet galt afsted og ambulancen osv. holdte ved hende og vi skulle komme ned og tage hundene med hjem.. Min lille bror og jeg cykler afsted ned mod bonden men nej de var ikk til at se.. Cyklede stille videre og så dem oppe ved hans gård.. Jeg smider cyklen og løber derop.. På grusstien ligger en belgier hoppe som er MEGET mishandlet.. Hun er under ernæret, taber store dele hår og kan ikk rejse sig opoverhovedet.. Hendes hingste plag på 1 år går ved siden af hende og forstår ikk hun ikk rejser sig op.. Føllet havde lort hængene under maven og så ikk normal ud og var ikk særlig glad for os mennesker. Jeg skynder mig hen til hoppen og hun har bare virkelig matte øjne og ja stakkels hyp. Det gør virkelig ondt at se dyr lide på den måde.. Den sindsyge bonde kører og hans mærkelige søn kommer ud, står og snakker meget lidt med ham ang. hestene og de andre dyr de har på gården.. Min mor og stedfar er virkelig rasende.. Det viser sig at hesten lå oppe ved gården og ikke kunne rejse sig, de havde bundet jern kæder om forbene og op rundt om maven og fast til en traktor og så kørte de.. de slæbte hesten hen af vejen og den kunne bare ikk rejse sig op, de stod og sparkede og slog hesten for at få den op.. Min mor løb så hen til dem og brød deres lille ting her.. Politiet kom og den sindsyges nabo.. Noget tid efter kom dyrlægen og så på hesten og besluttede at den skulle skydes, dens venstre forben var 3 gange så stort og blødte fra koden.. Mandens søn havde været kommet ud med noget rådent hø til hesten for så kunne den jo spise af det.. ARH!! Hvor man blir rasende.. Føllet kommer til at blive mærkeligt for den var ikk engang vænnet fra moren.. De havde en forvirret gris som rendte rundt og køerne inde i stalden stod og kaldte som sindsyge.. De stakkels dyr for jo ingen mad overhovedet eller noget, står bundet i lænker og har INGEN adgang til vand.. Den sindsyge var overhovedet ikk meget for at politiet gik ind i stalden.. Håber bare så meget at ALLE dyrene blir fjernet fra ham..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyremishandling ( I dag)
Kommentér på:
Dyremishandling ( I dag)

Annonce