{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
500 visninger | Oprettet:

surt opstød..... Grr {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

ja sorry men har lige et mega surt opstød jeg må af med....

vi har en ude i stalden som har anskaffet sig en 6 åriget vallak, han har ikke været meget i hænder og hele stalden er bange for den for man ved ikke hvad han kan finde på så til sidste staldmøde fortalte vi hende som har ham (det vil sige hun skal tilride ham og venne ham til hænder og andre mennesker for ejeren vil have ham solgt hurtigst muligt) at vi er bange for ham og vi ikke vil have ham til at gå sammen med vores vallaker.... (og ejeren af gården havde sagt at det var på prøve at vi havde ham der) hun er så blevet så sur at hun ikke vil snakke med/til os og hun vil flytte alle hendes 3 heste... men det er så ikke sket endnu og hendes pasnings hest står så på ridebanen....

det jeg så har fået sur opstød er at tidlig idag skrev jeg en sms til hende fordi jeg godt vil bruge ridebanen (og så skal hun komme og flytte ham) men ved den tid jeg havde skrevet kom hun ikke... jeg ventet så 3 kvater for det kunne jo være hun var blevet en smule forhindret men da der var gået 3 kvater ringede jeg til hende og der smed hun på(uden at tage den)
så ja.... nu kan jeg ikke komme ud og ride pga hendes spadserkrig står på ridebanen.... så inden jeg tog der fra skrev jeg i bogen vi har i rytterstuen at jeg gerne vil bruge banen imorgen.. og jeg hængte også en sedl på hestens boks... så håber jeg fandme at hun fatter det.... for det er fandme træls at der ikke er nogle af os der kan bruge banen fordi den står der....

håber det er forstårligt det jeg skriver.... men jeg skulle bare ud med det for er fandme ved at være så pisse træt af det.....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  surt opstød..... Grr
  • #1   26. apr 2008 dumme kælling!

• #2   26. apr 2008 ja sådan har jeg det også... og lige nu har vi ikke andre steder at kan ride for vil ikke ud på vejen med Tamra endnu og markerne er jo sået så dem kan vi jo heller ikke ride på... så der er kun banen og ja der står kræet jo....

• #3   26. apr 2008 helt ærligt tænk dig dog om kvinde( ikke dig kællingen XD)
    fatter hende sgu ikke

• #4   26. apr 2008 så må du jo lukke hendes hest ind hvis hun ikke selv tager sig sammen og gør det....

det havde jeg gjort

• #5   26. apr 2008 trænkte jeg også lidt på.....men hvis du er bange for den så ja..

• #6   26. apr 2008 Hold da kæft, hvor galt! Jeg havde også taget hesten ind, hvis ikke hun selv kan tage sig sammen og hente hesten. Og by the way, er det da ufatteligt pinligt at lægge på når du ringer til hende :S

• #7   26. apr 2008 Jeg ved godt I er bange for den men ville alligevel være gået ud og taget den ind...

Må tilstå jeg hader rideskoler eller for den sagsskyld også privat... Der er for tit der opstår sådanne problemer... Man er jo nød til at finde en løsning på problemet både for hendes og for jeres... Alle skal jo have lov at være der...

Hvordan fortalte i hende om problemet for kunne da godt forstille mig hun følte i "samlede sig" om hende...

• #8   26. apr 2008 Hej allesammen

vi har sagt til hende at vi ikke vil have noget med den at gøre og det var også det der inlå i aftalen da hun kom med den at hvis der var noget skulle hun selv komme og ordne det.... og da vi havde sagt at vi var bange for den sagde ejeren af gården at så måtte hun fjerne den når vi andre skulle bruge ridebanen men nu har den stået der i 1½-2 uger og vi har ikke kunne bruge ridebanen... og så bliver man sku noget sur. og jeg vil ikke trække ham ind for man ved ikke hvad han kan finde på... (tror godt at han kunne finde på at jorde en ned.... og det er man jo ikke intrasseret i)

Birgitte vi havde en sedl hvor vi havde skrevet en hel masse punkter og der var det ene Hesten og da vi kom der til så sagde den ene at hun var bange for den og så gik vi andre jo også til bekendtgørelse at vi var bange for den.... men hende der passer den har det desværre sådan at hvis man ikke har samme mening som hende så bliver hun så pisse sur og tror det er hende vi er efter og det prøvede vi at fortælle hende at det var det absolut ikke men vi var bare bange for den hest....
    og det er jo en skam for det var kun den hest at vi er bange for... men hun blev da så sur at hun ikke engang vil sige goddag til os.... så er man sku da også for barnlig

• #9   26. apr 2008 Er der slet ikke mulighed for at lukke den og hendes andre heste ud på en fold for sig selv... eller hegne noget af folden af til dem eller til den???

• #10   26. apr 2008 Birgitte...

vi har kun 2 folde en vallak og en hoppefold og så vil hun jo rejse og vi troede at hun ville gøre det 2 dage efter men hun er der desværre endnu og vi kan ikke få afvide hvornår hun rejser og når hun ikke vil snakke til os så er det jo også svært at prøve og hjælpe hende og må sige jeg gider sku ikke lave en fold til hende.... hun kan kun irretere os andre de her dage...,,,

• #11   26. apr 2008 Kunne jo være hun selv kunne eller ville... men okay forstår ikke hvorfor hun bare lukker helt af... Hun må da have svært ved at finde et sted...

• #12   26. apr 2008 ja det tror jeg også for mange kender hende og hun kan ikke komme tilbage til der hvor hun i sin tid kom fra og 2 rideskoler i nærheden vil heller ikke have hende... men håber hun snart smutter for hun er virkelig belastende.....

• #13   26. apr 2008 Hehehe...;o)

• #14   26. apr 2008 stakkels hende....................NOT!! fatter ikek folk som hende..

• #15   26. apr 2008 Rai nej det gør jeg sku heller ikke.....

• #16   26. apr 2008 Har læst jeres indlæg..
    Må sige at hvis det var mig, så ville jeg jo nok kontakte ejeren af stedet og bede ham/hende om at tage hesten ind. Så må ejeren af stedet jo tage den konflikt med hende der skal sørge for hesten.
    I betaler vel for at bruge de faciliteter der er på stedet ?
    Det kan jo ikke være rimeligt at i skal trække med en hest som i er bange for, det er jo ikke forsvarligt.

• #17   26. apr 2008 Tina...

de var desværre ikke hjemme for ellers havde jeg taget fat i dem.... og nej det er pisse irreterende at vi ikke kan bruge det vi betaler for.....

• #18   26. apr 2008 Syntes du skal kontakte ejerne af stedet når de kommer hjem igen og forklare dem problemet, det skal de nemlig tage sig af.
    Du har jo gjort hvad du kunne.

• #19   26. apr 2008 de er også træt af hende og hun vil heller ikke snakke med dem.....

• #21   26. apr 2008 ja desværre Louise

• #23   26. apr 2008 jeg kan kun give dig ret Louise....

• #24   26. apr 2008 Jeg tror hun hævner sig xD.

Hun er sur, og i er bange for hesten og tør ikke tage den ind i stalden, så ved hun at det bliver irreterende og provokerende for jer, og gider ikke at kontaktes, da hun ved at det skyldes den hest,.

Jeg er HELT sikker på , at det er sådan det hænger sammen xD

• #26   26. apr 2008 Ditte jeg tror du har ret... og det er jo også en af grundene til at man bliver sur

• #27   26. apr 2008 kan sku godt forstå du er sur. der hvor jeg har min stående havde vi også en stående som var virkelig sindsyg. jeg tager heste ind et par gangem ugen og lige da denne heste var kommet skulle jeg så tage den ind og da jeg så trak afsted med den stejlet den og kastet med forben mod mig det var bestemt ikke fedt og siden den dag har jeg aldrig trukket den så de dag jeg skulle tage ind kom den bare ikke på fold og ellers måtte ejeren selv komme og tage den ind. heldigvis står den der ikke mere. så forstå godt du ikke har lyst at trække den ind hvis den er dum.

• #28   26. apr 2008 Annika

ja det lyder meget som ham vi har fået over i vores stald og hun har fået afvide at det er hende der står 100% for hesten både ved ud og ind lukninger og så kan det jo ikke passe at når man både prøver og sms og ringe til hende at hun ikke fjerner hendes spadser hest..... vi kan jo ikke gøre for at hun ikke fatter at man kan være bange for en hest... og at vi ikke også er intrasseret i at blive sparket ned.... (er hun selv blevet af en af hendes egne heste)

Kommentér på:
surt opstød..... Grr

Annonce