underligt men alligevel dejligt (: {{forumTopicSubject}}
her da jeg var ude og ride kl 20.00 møder jeg luckas gamle ejer hun stopper og siger at hende der har haft luckas før mig er her i min by til en fes og hun vil utrolig gerne se luckas. fint tænker jeg, jeg rider op hvor festen holdes og hun skulle så komme ud og se ham men da jeg havde ventet 20 min red jeg hjem igen. så skrev jeg frem og tilbage med gamle ejer og hun sagde at Pia som hun hedder hende der havde han før gamle ejer. var blevet jeget ind igen fordi de skulle synge en sang. man hun ville stadig gerne se ham, så her for 30 min siden skrev jeg at jeg stadig godt ville komme med ham, fordi jeg var utrolig nysgerrig efter at finde ud af hvad hun vidste om luckas. så gik jeg derop og hun var posetiv overrasket, hun roste mig for at han så, så godt ud han var blevet rigtig sporty og utrolig dejlig at se på (: så spurgte jeg lidt ind til hans fortid, og hun fortalte at luckas hed klaus da han var føl og unghest.og hvis han så træhegn eller en barrierer hoppede han over fordi han var så spring glad og hans mor hedder tulle og hun ville meget gerne , prøve og finde hans parpier så jeg kunne finde ud af hvem faren var . det var bare super dejligt ! men dog lidt underligt fordi jeg har altid troet han hed luckas så klaus var underligt (: men jeg er bare rigtig glad nu ! x'D
jul 2005
Følger: 66 Følgere: 108 Heste: 12 Emner: 24 Svar: 2.546
underligt men alligevel dejligt (: